• Стратегія розвитку

  • Оренда майна

  • Реформа місцевого самоврядування

  • Про енерго- ефективність

Останні новини

Інформація про результати розгляду запитів, внесених депутатами обласної ради на сьомій сесії обласної ради сьомого скликання

Інформація
про результати розгляду запитів, внесених депутатами обласної ради
на сьомій сесії обласної ради сьомого скликання

Депутатами обласної ради на сьомій сесії обласної ради сьомого скликання на адресу посадових осіб було внесено 11 депутатських запитів.

На запит депутатів Кокітко Н.В, Озерчука А.М. щодо надання інформації про ремонт мостів у селах Карвинівка Романівського району, Рудня-Пошта Житомирського району та Степанівка Лугинського району відповідь надав голова обласної державної адміністрації Гундич І.П.

Відповідно до розпорядження Кабінету Міністрів України від 14.03.16 №154-р «Про розподіл видатків державного бюджету, передбачених бюджетною програмою 3111020 «Розвиток мережі та утримання автомобільних доріг загального користування», на 2016 рік», постанови Кабінету Міністрів України від 08.06.16 №374 «Про внесення змін до постанови Кабінету Міністрів України від 17 червня 2015 року №498», затверджено об’єкти поточного середнього ремонту мостів на км 28+554 та км 36+629 автомобільної дороги Житомир-Чернівці у Житомирській області.

З метою проведення поточного середнього ремонту мосту на автомобільній дорозі Н-03 Житомир-Чернівці км 36+629 (с. Карвинівка), 09.08.16 було заключено договір із ТОВ «Євро Плюс Буд» на суму 1710,464 тис. грн.

Станом на 22.11.16 виконано підготовчі роботи, роботи з влаштування фундаменту, металевої гофрованої конструкції, влаштовано монолітну плиту, гідроізоляцію, асфальтобетонне покриття. Виконано 98% робіт, завершення ремонту заплановано до 25.11.16.

Для проведення поточного середнього ремонту мосту на автомобільній дорозі Н-03 Житомир-Чернівці км 28+554 (с. Рудня-Пошта), 23.08.16 було заключено договір із ТОВ «Волинська містобудівельна компанія» на суму 4239,7 тис. грн.

Станом на 22.11.16 виконано підготовчі роботи, роботи із розбирання прогонової будови і покриття, проведено омонолічування ригелів, влаштовано шкафні стінки, перехідні плити, виготовлено балки прогонової будови. Виконано 65 % робіт, ремонт мосту планується завершити до кінця 2016 року.

Стосовно ремонту мосту на автомобільній дорозі С-061003 (Київ-Ковель) – Степанівка через Ст. Новаки км 5+100, р. Жерев, з метою поліпшення транспортно-експлуатаційного стану і безпечних умов проїзду, роботи з ремонту включено в акт дефектів-завдання на листопад для ПП «Автомагістраль».

Вкрай незадовільне фінансування не дозволяє провести комплекс робіт у повному обсязі. У цьому році обслуговування мережі доріг Лугинського району передбачено лише за рахунок коштів експлуатаційного утримання.

Згідно зі змінами, внесеними у Бюджетний кодекс України, значно зросли доходи місцевих бюджетів за рахунок надходжень від акцизного податку з реалізації суб’єктами господарювання роздрібної торгівлі підакцизних товарів, у тому числі від реалізації нафтопродуктів. Органам місцевого самоврядування надано додаткові повноваження щодо прийняття рішень про використання коштів, що дає можливість спрямувати додаткові кошти на будівництво, реконструкцію та ремонт доріг загального користування.

Ураховуючи вищевикладене та зважаючи на недостатнє фінансування робіт із експлуатаційного утримання доріг і штучних споруд, для ліквідації існуючих дефектів мосту через р. Жерев, обласною державною адміністрацією направлено лист у Лугинську райдержадміністрацію про виділення коштів із відповідних місцевих бюджетів на зазначені цілі.

На запит депутата Озерчука А.М. щодо тимчасового забезпечення Лугинської центральної районної лікарні спеціалістом з ультразвукової діагностики начальник управління охорони здоров’я облдержадміністрації Торбас О.М. повідомив про таке.

Відповідно до розподілу випускників вищих медичних навчальних закладів 2016 року, в Лугинську центральну районну лікарню направлено молодого фахівця із ДВНЗ «Тернопільський державний медичний університет ім. І.Я. Горбачовського Міністерства охорони здоров’я України» для проходження інтернатури та подальшої роботи на посаді лікаря з ультразвукової діагностики.

Крім того, лікар з ультразвукової діагностики Лугинської центральної районної лікарні, який в період з 14.07.15 по 30.10.16 перебував у зоні АТО, повернувся та приступив до роботи.

Враховуючи вищевикладене, потреби у тимчасовому забезпеченні лікарем з УЗД Лугинської центральної районної лікарні немає.

На запит депутата Озерчука А.М. щодо демонтажу пам’ятника Леніну, розташованого на території Миролюбівської селищної ради Лугинського району, відповідь надав заступник голови обласної державної адміністрації Лагута Я.М.

За результатами розгляду депутатського запиту встановлено, що на базі Озерянського торфозаводу філії ДП «Житомирторф», який знаходиться на території Миролюбівської селищної ради Лугинського району, перебуває пам’ятник В.І. Леніну. Відповідно до положень Закону України «Про засудження комуністичного та націонал-соціалістичного (нацистського) тоталітарних режимів в Україні та заборону пропаганди їх символіки» (далі – Закон) та розпорядження голови облдержадміністрації від 20.05.16 №140 «Про перейменування топонімічних об’єктів та демонтаж пам’ятників та пам’ятних знаків у Житомирській області», пам’ятник повинен бути демонтований.

Крім того, виготовлення, поширення, а також публічне використання символіки комуністичного, націонал-соціалістичного (нацистського) тоталітарних режимів, у тому числі у вигляді сувенірної продукції, публічне виконання гімнів СРСР, УРСР (УСРР), інших союзних та автономних радянських республік або їх фрагментів на всій території України, крім випадків, передбачених частинами другою і третьою статті 4 Закону, відповідно до статті 4361 Кримінального кодексу України, є кримінальним злочином.

Згідно із Законом України «Про місцеві державні адміністрації», місцеві державні адміністрації в межах своїх повноважень здійснюють виконавчу владу на території відповідної адміністративно-територіальної одиниці.

Враховуючи наведене, на адресу Лугинської районної державної адміністрації направлено лист із вимогою вжити заходів щодо демонтажу пам’ятника та, у разі відмови підприємства добровільно виконати зазначені дії, звернутися із відповідною заявою до правоохоронних органів.

На запит депутата Озерчука А.М. щодо транспортування важко хворих жителів Лугинського району до медичних закладів, які знаходяться за межами району, за рахунок коштів обласного бюджету заступник голови обласної державної адміністрації Лагута Я.М. повідомив, що завдяки бюджетним нововведенням місцеві бюджети отримали додатковий фінансовий ресурс, зокрема, за рахунок передачі окремих податків із державного бюджету, в зв’язку з чим у розпорядженні місцевої влади є ресурс для вирішення проблемних питань громад, у тому числі галузі охорони здоров’я.

Визначення остаточних обсягів видатків на охорону здоров’я та розподіл їх за напрямами використання здійснюються відповідними місцевими органами влади при формуванні та затвердженні місцевих бюджетів.

На запит депутата Науменка В.А. щодо передбачення в обласному бюджеті на 2017 рік коштів на потреби хоспису Святої Олени у м. Коростенівідповідь надав заступник директора департаменту фінансів облдержадміністрації Мініч Л.Г.

Оскільки робота патронажної служби Товариства Червоного Хреста України та госпісів є вагомим внеском у здійснення медико-санітарної допомоги громадянам похилого віку, інвалідам та іншим незахищеним верствам населення України, обласною державною адміністрацією підтримано пропозиції по їх збереженню та фінансуванню за рахунок коштів державного бюджету.

У Міністерство фінансів України 15.11.16 направлено відповідний лист.

Також 04.11.16 на сесії схвалено звернення депутатів Житомирської обласної ради до Голови Верховної Ради України Парубія А.В. із порушеного питання.

На запит депутата Науменка В.А. щодо передбачення в обласному бюджеті на 2017 рік коштів на потреби патронажної служби Товариства Червоного Хреста у м. Коростені начальник управління охорони здоров’я облдержадміністрації Торбас О.М. повідомив про те, що постановою Кабінету Міністрів України від 23.01.15 №11 «Деякі питання надання медичної субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам» затверджено порядок та умови надання медичної субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам.

Завдяки бюджетним нововведенням, місцеві бюджети отримали додатковий фінансовий ресурс, зокрема, за рахунок передачі окремих податків із державного бюджету, у зв’язку з чим у розпорядженні місцевої влади є ресурс для вирішення проблемних питань громад.

Визначення остаточних обсягів видатків та розподіл їх за напрямами використання здійснюються відповідними місцевими органами влади при формуванні й затвердженні місцевих бюджетів.

Таким чином, рівень фінансової забезпеченості у 2017 році залежатиме від заходів, які вживаються місцевими органами влади щодо підвищення рівня економічної, фіскальної та організаційної діяльності відповідних служб із наповнення місцевих бюджетів, та ефективності управління бюджетними коштами, у тому числі шляхом їх раціонального та економного використання.

Зважаючи на викладене, пропонуємо здійснювати фінансування патронажної служби Товариства Червоного Хреста у м. Коростені за рахунок місцевих бюджетів.

Заступник директора департаменту фінансів облдержадміністрації  Мініч Л.Г. повідомив, що в проекті обласного бюджету на 2017 рік видатки для надання фінансової підтримки благодійним та гуманітарним організаціям не передбачені.

Обласною радою направлено звернення депутатів від 07.11.16 № р-5-20/1925 до Голови Верховної Ради України Парубія А.В., Прем’єр-міністра України Гройсмана В.Б. щодо збереження патронажної служби Товариства Червоного Хреста України, яка згідно із Законом має статус Всеукраїнської громадської гуманітарної організації, шляхом продовження її фінансування з державного бюджету.

На запит депутата Пінського О.В. щодо капітального ремонту автомобільної дороги сполученням Хорошів - Кропивня - Нова Борова Хорошівського району голова обласної державної адміністрації Гундич І.П. проінформував, що депутатський запит опрацьовано спільно зі Службою автомобільних доріг у Житомирській області.

За інформацією Служби автомобільних доріг у Житомирській області, автомобільна дорога С 060537 Краївщина - (Виступовичі-Житомир) через с. Кропивня має 13 км білощебеневого покриття, яке потребує проведення ремонту. Орієнтовна вартість робіт складає 520,0 тис. грн.

У поточному місяці ДП «Житомирський облавтодор» надано завдання виконати роботи з ліквідації ямковості із додаванням нового матеріалу.

У даний час безпечні умови проїзду й задовільний стан покриття забезпечуються за рахунок коштів експлуатаційного утримання, в межах наявного фінансування на поточний рік.

Крім того, згідно зі змінами, внесеними до Бюджетного кодексу України, значно зросли доходи місцевих бюджетів за рахунок надходжень від акцизного податку з реалізації суб’єктами господарювання роздрібної торгівлі підакцизних товарів, у тому числі від реалізації нафтопродуктів. Органам місцевого самоврядування надано додаткові повноваження стосовно прийняття рішень про використання коштів, що дає можливість спрямувати додаткові кошти на будівництво, реконструкцію та ремонт доріг загального користування.

На запит депутата Кокітко Н.В. щодо виплати заробітної плати працівникам Першотравенської селищної ради Баранівського району заступник прокурора Житомирської області Гребенюк Р.В. повідомила, що обсяг повноважень прокурора та порядок їх реалізації встановлено Законом України «Про прокуратуру» від 14.10.14, відповідно до якого органи прокуратури позбавлені функції зі здійснення нагляду за додержанням і застосуванням законів.

Зважаючи на викладене вище, згідно зі статтею 7 Закону України «Про звернення громадян», депутатський запит в інтересах працівників Першотравенської селищної ради щодо неправомірних дій посадових осіб УДКСУ у Баранівському районі направлено за належністю у головне управління Державної казначейської служби України у Житомирській області.

На запит депутата Кокітко Н.В. щодо ремонту дороги С 060201 Дубрівка - Хижівка через Закриниччя Баранівського району заступник начальника з ремонту та експлуатаційного утримання доріг Служби автомобільних доріг у Житомирській області Волощук В.О. повідомив, що порушене питання буде включено до пропозицій проекту плану на 2017 рік, що готується до захисту «Укравтодором».

На запит депутата Кокітко Н.В. щодо виділення коштів із обласного бюджету в сумі 200 тис. грн. для проведення ремонту водонапірної башти у смт Першотравенськ Баранівського району голова обласної державної адміністрації Гундич І.П. проінформував про те, що Програмою реформування водопровідно-каналізаційного господарства у Житомирській області на 2012 - 2020 роки, затвердженою рішенням обласної ради від 07.06.12 №548, ремонт вказаного об’єкта не передбачено.

Вільний залишок коштів обласного бюджету та додатково отримані фінансові ресурси у процесі виконання бюджету за 9 місяців 2016 року розподілено повністю.

Враховуючи викладене, виділити кошти з обласного бюджету для проведення ремонту водонапірної башти немає можливості.

Разом із тим, у Баранівському районі є можливість вирішити порушене питання за рахунок власного ресурсу. Станом на 01.11.16 перевиконання районного бюджету складає 1909,6 тис. грн.

На запит депутата Диняка С.В. щодо конфлікту між громадою с. Федорівка Малинського району із забудовниками відповідь надали в.о. начальника Державної  екологічної інспекції у Житомирській області Черниш А.В., заступник прокурора Житомирської області  Гребенюк Р.В., начальник Державної інспекції сільського господарства в Житомирській області Сарно А.В., начальник управління державної архітектурно-будівельної інспекції у Житомирській області Кирилюк О.В. 

В.о. начальника Державної  екологічної інспекції у Житомирській області Черниш А.В. повідомив наступне.

За результатами обстежень земельних ділянок, які примикають до водного об’єкта в межах с. Федорівка, неподалік від вул. Миру, та частково перебувають у межах прибережної захисної смуги, встановлено, що Федорівською сільською радою порушено Земельний кодекс України, Водний кодекс України та Порядок визначення розмірів і меж водоохоронних зон та режиму ведення господарської діяльності в них, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 08.05.96 №486, у частині надання у власність (користування) фізичним особам земельних ділянок, які знаходяться в межах прибережної захисної смуги, за відсутності відповідного проекту землеустрою щодо їх встановлення на місцевості (в натурі), а гр. Байдою І.В., якій передано у власність (користування) земельну ділянку, не дотримуються законодавчо встановлені обмеження (обтяження) при використанні земель у межах прибережної захисної смуги.

Враховуючи вищевикладене, відповідно до статті 20-2 Закону України «Про охорону навколишнього природного середовища», Положення про Державну екологічну інспекцію у Житомирській області, затвердженого наказом Державної екологічної інспекції України від 12.12.11 №136, для вжиття дієвих заходів впливу на усунення виявлених правопорушень, направлено лист та наявні матеріали розгляду у Коростишівську місцеву прокуратуру та Малинське відділення поліції з метою здійснення передбачених законом дій щодо порушення відповідного провадження та представництва законних інтересів держави, спрямованих на встановлення винних осіб (особи), які могли бути причетними до вчинення обумовлених порушень, та притягнення до відповідальності згідно із законодавством України.

Заступник прокурора Житомирської області Гребенюк Р.В. повідомила, що в 2012 році посадові особи управління Держземагентства у Малинському районі, не перевіривши фактичне місце розташування земельної ділянки по вул. Миру в с. Федорівка, видали державний акт про право власності на землю площею 0,25 га Байді І.В., яка знаходиться поруч із водним об’єктом.

За вказаним фактом Малинським ВП Коростишівського ВП ГУНП в Житомирській області 07.08.15 внесено відомості у ЄРДР за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч.1 ст. 367 КК України.

Інформацію про результати досудового розслідування 23.11.16 заслухано на оперативній нараді у керівника Коростишівської місцевої прокуратури, за результатами якої встановлено, що досудове розслідування не відповідає вимогам кримінального процесуального законодавства. У даний час слідчого відсторонено від проведення досудового розслідування та призначено іншого.

Разом із тим, у ході розслідування вказаного кримінального провадження буде надано оцінку фактам, викладеним у запиті, в тому числі щодо передачі в приватну власність земельної ділянки по вул. Миру, 126а.

Стан досудового розслідування перебуває на контролі керівництва Коростишівської місцевої прокуратури.

Питання про вжиття заходів представницького характеру буде вирішено за результатами досудового розслідування.

У кримінальному провадженні призначено комплексну земельно-технічну  та будівельну експертизу. Наразі проведено будівельну експертизу. Проведення земельно-технічної експертизи не завершено.

Начальник Державної інспекції сільського господарства в Житомирській області Сарно А.В. проінформував, що відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 10.09.14 №442 «Про оптимізацію системи центральних органів виконавчої влади» Державну інспекцію сільського господарства України вирішено ліквідувати, поклавши, зокрема, функції зі здійснення державного нагляду (контролю) в частині дотримання земельного законодавства, використання та охорони земель усіх категорій та форм власності, родючості грунтів на Державну службу з питань геодезії, картографії та кадастру.

Зважаючи на викладене та у зв’язку із вивільненням працівників Державної інспекції сільського господарства в Житомирській області, подальше виконання відповідних функцій та завдань є неможливим.

Пропонуємо звернутися у Державну службу України з питань геодезії, картографії та кадастру для розгляду порушених у депутатському запиті питань.

Начальник управління державної архітектурно-будівельної інспекції у Житомирській області Кирилюк О.В. повідомив, що згідно із п.1 ст. 158 Земельного кодексу України земельні спори вирішуються судами, органами місцевого самоврядування та центральним органом виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері земельних відносин.

Питання щодо правомірності розподілу та використання спірних земельних ділянок не належить до повноважень органів Держархбудконтролю.

Інформаційні банери

president vru kmu vsu zt oda zhmr nac korupcia 2