Інформація про результати розгляду запитів, внесених депутатами обласної ради на одинадцятій сесії обласної ради сьомого скликання

Депутатами обласної ради на одинадцятій сесії обласної ради сьомого скликання на адресу посадових осіб було внесено 3 депутатських запити.

На запит депутата Кокітко Н.В. щодо виділення додаткових коштів на утримання закладів охорони здоров’я Баранівського району заступник голови обласної державної адміністрації Лагута Я.М. повідомив про таке.

У зв’язку із бюджетними нововведеннями, місцеві бюджети отримали додатковий фінансовий ресурс, зокрема, за рахунок передачі окремих податків із державного бюджету. Враховуючи зазначене, у розпорядженні місцевої влади є додатковий ресурс для вирішення проблемних питань громад, у тому числі, галузі охорони здоров’я.

Визначення остаточних обсягів видатків на охорону здоров’я та розподіл їх за напрямами використання здійснюються відповідними місцевими органами влади при формуванні та затвердженні місцевих бюджетів.

Усі питання, пов’язані з організацією та фінансовим забезпеченням діяльності комунальних закладів охорони здоров’я, належать до компетенції органів місцевого самоврядування.

На запит депутата Сабадаша І.І. щодо сприяння сільським радам Любарського району в оформленні земельних ділянок – пасовищ, заступник голови – керівник апарату обласної державної адміністрації Ясюнецький О.О. повідомив, що, відповідно до ст. 34 Земельного кодексу України, органи виконавчої влади та органи місцевого самоврядування можуть створювати на землях, що перебувають у власності держави чи територіальної громади, громадські сіножаті і пасовища.

Згідно зі ст. 22 Земельного кодексу України, до земель сільсько-                         господарського призначення належать сільськогосподарські угіддя (рілля, багаторічні насадження, сіножаті, пасовища та перелоги).

Не підлягають продажу на конкурентних засадах (земельних торгах) земельні ділянки державної чи комунальної власності або права на них, у разі передачі громадянам земельних ділянок для сінокосіння і випасання худоби, для городництва (ст. 134 Земельного кодексу України).

Відповідно до ч. 4 ст. 122 Земельного кодексу України, центральний орган виконавчої влади з питань земельних ресурсів у галузі земельних відносин та його територіальні органи передають земельні ділянки сільсько- господарського призначення державної власності, крім випадків, визначених частиною восьмою цієї статті, у власність або користування для всіх потреб. Державна служба України з питань геодезії, картографії та кадастру є центральним органом виконавчої влади, діяльність якого спрямовується і координується Кабінетом Міністрів України через Міністра аграрної політики та продовольства України, який реалізує державну політику у сфері топографо-геодезичної і картографічної діяльності, земельних відносин, землеустрою, у сфері Державного земельного кадастру, державного нагляду (контролю) в агропромисловому комплексі в частині дотримання земельного законодавства, використання та охорони земель усіх категорій і форм власності, родючості грунтів. На рівні Житомирської області повноваження Держгеокадастру із розпорядження землями здійснює Головне управління Держгеокадастру у Житомирській області.

Житомирська обласна державна адміністрація не наділена повноваженнями втручатися у діяльність Головного управління Держгеокадастру у Житомирській області.

Дії (рішення) або бездіяльність Головного управління Держгеокадастру у Житомирській області можуть бути оскаржені до Державної служби України з питань геодезії, картографії та кадастру або до Житомирського окружного адміністративного суду.

На запит депутата Ніколайчука О.В. щодо дорожньо-транспортної пригоди, учасником якої є суддя Олевського районного суду Волощук Віктор Васильович, прокурор Житомирської області Війтович Л.М. повідомив наступне.

Слідчим відділом прокуратури області проводилося досудове розслідування у кримінальному провадженні за фактом дорожньо-транспортної пригоди за участю судді Олевського районного суду Волощука В.В. за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 2 ст. 286                         КК України.

Відповідно до результатів досудового розслідування, обвинувальний акт стосовно Волощука В.В. за ч. 2 ст. 286 КК України для розгляду по суті направлено у Рокитнівський районний суд Рівненської області.

У ході судового розгляду вказаного кримінального провадження ухвалою Рокитнівського районного суду від 21.11.16 задоволено клопотання сторони захисту і призначено додаткову транспортно-трасологічну та автотехнічну експертизу, проведення якої доручено Волинському відділенню Львівського НДІСЕ.

Тривалий час проведення вказаної експертизи обумовлений наданням експерту додаткових вихідних даних у кримінальному провадженні та заміною експерта.

Крім того, рішенням Вищої ради правосуддя від 11.05.17 головуючу у справі Денисюк М.В. звільнено з посади судді Рокитнівського районного суду,                        у зв’язку з чим судовий розгляд вказаного кримінального провадження, відповідно до ч. 1 ст. 319 КНК України, проводитиметься спочатку.

У даний час готується клопотання до Вищої ради правосуддя про тимчасове відсторонення судді Олевського районного суду Волощука В.В. від здійснення правосуддя.

Інформаційні банери

president vru kmu vsu zt oda zhmr nac korupcia 2