В обласній раді обговорили шляхи оптимізації комунальних установ та підприємств

maino1У Житомирській обласній раді за участю першого заступника голови обласної ради Володимира Ширми, заступника голови обласної ради Наталії Рибак, заступника голови облдержадміністрації Ярослава Лагути відбулося перше організаційне засідання робочої групи з підвищення ефективності роботи комунальних підприємств.

Під час засідання його учасники обговорили механізм та формат роботи робочої групи, а також обмінялися думками стосовно вже напрацьованих трьох проектів рішень обласної ради щодо оптимізації комунальних установ.

Заступник голови обласної ради Наталія Рибак запропонувала на розгляд робочої групи проект рішення, згідно з яким три комунальні аптеки об’єднають в одне підприємство і створять нову юридичну особу, що стане правонаступником діючих аптек. У результаті скорочення адміністративного персоналу та витрат на їхні зарплати вдасться зекономити більше півмільйона гривень на рік.

Другим проектом рішення пропонується об’єднати комунальні підприємства бюро технічної інвентаризації в одне та провести оптимізацію адмінперсоналу. 

У свою чергу заступник голови облради зауважила, що процес оптимізації зазначених закладів не торкнеться виробничого персоналу, а тільки керівного складу та бухгалтерії.

«Всі ці заклади будуть працювати і далі. Там залишаться усі працівники. Будуть скорочені тільки директори та бухгалтери. У подальшому проведемо конкурси. За результатами такого відбору будуть призначені керівники, які ефективно управлятимуть закладами та сприятимуть їхньому подальшому розвитку», - наголосила Наталія Рибак.

Ще одним проектом пропонується змінити організаційно-правову форму юридичної особи комунальної установи по експлуатації адмінбудинків на комунальне підприємство. Така зміна форми дозволить акумулювати кошти на відновлення переданого в оренду нерухомого майна. За попередніми підрахунками, сума цих коштів становитиме майже 2 млн грн на рік.  

Заслухавши та обговоривши зазначені проекти рішень, учасники робочої групи вирішили зробити детальний аналіз та моніторинг роботи усіх комунальних установ і підприємств Житомирської обласної ради та на наступних засіданнях почергово заслухати їхніх керівників, які мають надати власні пропозиції щодо оптимізації закладів.

Довідково: У спільній власності територіальних громад області перебуває 27 підприємств та 104 установи, на яких працює майже 17 тис. осіб. На балансах цих організацій знаходяться понад 700 тис. кв. м. нерухомого майна, більше 1 тис. одиниць автотранспорту.

 maino2

maino3

Прес-служба обласної ради

Інформаційні банери

president vru kmu vsu zt oda zhmr nac korupcia 2