Управління юридичної та кадрової роботи

Адреса: 10014 м.Житомир, м-н ім. С.П. Корольова, 1. електронна пошта управління Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її. _
Посада Прізвище, ім'я, по батькові № телефону № кабінету
Заступник керуючого справами, начальник управління Савенко Ірина Олександрівна (0412) 22-16-37 211
Заступник начальника управління Сечін Роман Сергійович (0412) 47-44-45 208/2
Консультант Кемка Дарина Володимирівна (0412) 47-44-45 208/2
Шолька Людмила Борисівна (0412) 47-45-25 208/2
Головний спеціаліст Файчук Тетяна Анатоліївна (0412) 47-45-25 208/2
     

 

 Основні функції та завдання управління

1. Правове забезпечення діяльності ради, її органів, депутатів обласної ради.

2. Організація правової роботи, спрямованої на правильне застосування, неухильне дотримання та запобігання невиконанню вимог законодавства, інших нормативних актів  керівниками структурних підрозділів та працівниками виконавчого апарату обласної ради під час виконання покладених на них завдань і функціональних обов’язків, а також представлення інтересів обласної ради в судах. 

3. Вивчення, розроблення, проведення правової експертизи та засвідчення відповідності проектів нормативно-правових актів у формі рішень обласної ради, розпоряджень голови обласної ради відповідно до діючого законодавства шляхом обов’язкового їх візування за умови наявності віз розробників проекту та керівників відповідних відділів, управлінь, департаментів і заступників голови облдержадміністрації. У випадку невідповідності проекту рішення ради, розпорядження голови обласної ради чи іншого акта чинному законодавству та у разі неврахування внесених до нього зауважень управління, не візуючи проект, подає письмовий висновок (зауваження, застереження) з пропозиціями щодо законного вирішення питання, яке розглядається, для прийняття остаточного рішення головою обласної ради. Відповідальність за відповідність завізованих рішень ради чи розпоряджень голови ради чинному законодавству несе працівник, який завізував проект документа.

4. Надання методичної і практичної допомоги  районним радам з юридичних питань, вивчення та поширення досвіду їх роботи згідно з угодою між обласною радою, районними та міськими радами.

5. Участь у розробці пропозицій до проектів нових законів та у науково-практичних заходах  з правової тематики.

6. Сприяння правильному застосуванню законодавства про працю.

7. Надання консультацій з правових питань депутатам обласної ради, працівникам виконавчого апарату обласної ради, посадовим особам органів місцевого самоврядування, за дорученням керівництва обласної ради, внесення пропозицій та підготовка висновків з правових питань.

8. Розгляд звернень та скарг громадян щодо порушень прав і законних інтересів громадян, юридичних осіб за дорученням голови обласної ради.

9. Розгляд запитів на інформацію, звернень та запитів народних депутатів України, громадських об’єднань, підприємств, установ, організацій з питань, що належать до компетенції управління, за дорученням голови обласної ради.

10. Участь в організації та проведенні семінарів у центрі перепідготовки та підвищення кваліфікації працівників органів державної влади, органів місцевого самоврядування, державних підприємств, установ і організацій Житомирської обласної державної адміністрації та Житомирської обласної ради.

11. Організація і ведення позовної роботи, представлення інтересів ради в судах, інших органах та організаціях при розгляді правових питань.

12. Організація та ведення кадрової роботи у виконавчому апараті обласної ради.

13. Аналіз матеріалів, що надійшли від правоохоронних та контролюючих  органів, даних статистичної звітності, що характеризують стан законності на території області, внесення пропозицій керівництву обласної ради відповідно до результатів опрацювання цих матеріалів.

14. Підготовка інформації про прізвища, імена, по батькові, службові номери засобів зв’язку голови, першого заступника та заступника голови обласної ради, керуючого справами, керівників та працівників структурних підрозділів виконавчого апарату обласної ради з метою розміщення її на офіційному веб-сайті обласної ради.

15. Підготовка інформації про вакансії та порядок і умови проходження конкурсу на заміщення вакантних посад у виконавчому апараті обласної ради з метою розміщення її на офіційному веб-сайті обласної ради.

Управління має право:

1. Одержувати у встановленому порядку від посадових осіб виконавчого апарату обласної ради, структурних підрозділів облдержадміністрації, обласних органів, міністерств та відомств, підприємств, організацій та установ інформацію, документи та інші матеріали і статистичні дані, необхідні для виконання покладених на нього завдань.

2. Вимагати обґрунтування проектів рішень, розпоряджень та інших правових документів, попереднє погодження проектів керівниками відповідних структур, посилань на законодавчі акти, залишати на доопрацювання проекти документів, які потребують ґрунтовного вивчення.

3. Брати участь у сесіях обласної ради, нарадах, робочих групах, інших зібраннях, які проводяться обласною радою, її виконавчим апаратом.

4. Вносити на розгляд керівництва обласної ради проекти розпоряджень голови обласної ради, рішень обласної ради, планів, заходів, доповідні записки та інформацію з питань, що належать до компетенції управління.

 

Інформаційні банери

president vru kmu vsu zt oda zhmr nac korupcia 2