Інформація про результати розгляду запитів, внесених депутатами обласної ради на восьмій сесії обласної ради сьомого скликання

Інформація
про результати розгляду запитів, внесених депутатами обласної ради
на восьмій сесії обласної ради сьомого скликання

Депутатами обласної ради на восьмій сесії обласної ради сьомого скликання на адресу посадових осіб було внесено 6 депутатських запитів.

На запит депутатів Кізіна С.В., Науменка В.А., Романського І.В., Ейсмонта В.С. щодо притягнення до відповідальності осіб, причетних до підтримки діяльності банку країни-агресора «Сбербанк Росії», відповідь надали прокурор Житомирської області Війтович Л.М., т.в.о. начальника управління Служби безпеки України в Житомирській області Панасюк В.С., заступник голови обласної державної адміністрації Лагута Я.М., перший заступник голови Державної казначейської служби України Дуда В.П.

Прокурор Житомирської області Війтович Л.М. повідомив про таке.

Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 22.04.05 № 318 «Про удосконалення механізму виплати заробітної плати працівникам бюджетних установ та державної соціальної допомоги», виплата заробітної плати працівникам бюджетних установ здійснюється за їх письмовою згодою через уповноважені банки, які визначаються за результатами відкритого конкурсу, що проводиться постійною комісією у порядку, встановленому Міністерством фінансів України.

За результатами проведеного конкурсу, Міністерством фінансів України доводяться переліки уповноважених банків, через які може здійснюватись виплата заробітної плати працівникам бюджетних установ.

Згідно з інформацією головного управління Державної казначейської служби України у Житомирській області, у переліку уповноважених банків, через які має здійснюватися виплата заробітної плати працівникам бюджетних установ, який направлений листом Міністерства фінансів України від 13.12.12, вказано, крім інших банків, АТ «Сбербанк Росії». Крім того, у 2015 році серед 55 комерційних банків, які стали переможцями конкурсу зі здійснення вищезазначених платежів, визначено ПАТ «Дочірній банк Сбербанку Росії».

Обсяг повноважень прокурора та порядок їх реалізації встановлено Законом України «Про прокуратуру» від 14.10.14, відповідно до якого органи прокуратури позбавлені функції зі здійснення нагляду за додержанням і застосуванням законів державними органами, органами виконавчої влади, суб’єктами господарювання та громадянами.

Відповідно до ст. 7 Закону України «Про звернення громадян», депутатський запит щодо можливих неправомірних дій посадових осіб головного управління Державної казначейської служби України у Житомирській області та структурних підрозділів направлено за належністю у Державну казначейську службу України та Міністерство фінансів України. Згідно із Законом України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо забезпечення діяльності Національного антикорупційного бюро України та Національного агентства з питань запобігання корупції», депутатський запит, у частині можливих корупційних дій з боку посадових осіб вищезазначеного органу, направлено за належністю до управління захисту економіки в Житомирській області ДЗЕ НП України.

Зважаючи на вищевикладене, підстав для вжиття заходів прокурорського реагування у даний час не вбачається.

Т.в.о. начальника управління Служби безпеки України в Житомирській області Панасюк В.С. повідомив, що норми чинного законодавства не забороняють проводити обслуговування бюджетних та комунальних установ у банківських установах із російським капіталом, у тому числі ПАТ «Сбербанк».

Заступник голови обласної державної адміністрації Лагута Я.М. проінформував, що, за інформацією керівництва УДКСУ у Житомирському районі та УДКСУ у м. Житомирі, працівниками, які отримують заробітну плату через банківську установу ПАТ «Сбербанк», прийнято рішення щодо переходу в інші банківські установи, і на початку лютого поточного року ними будуть укладені відповідні договори.

На запит депутата Перегуди В.П. щодо виплати заборгованості за невикористану відпустку працівникам амбулаторії загальної практики сімейної медицини смт Чоповичі Малинського району заступник голови обласної державної адміністрації Лагута Я.М. повідомив про те, що постановою Кабінету Міністрів України від 23.01.15 № 11 «Деякі питання надання медичної субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам», зі змінами, затверджено порядок та умови надання медичної субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам.

Завдяки бюджетним нововведенням місцеві бюджети отримали додатковий фінансовий ресурс, зокрема, за рахунок передачі окремих податків із державного бюджету, у зв’язку з чим у розпорядженні місцевої влади є ресурс для вирішення проблемних питань громад, у тому числі галузі охорони здоров’я.

Визначення остаточних обсягів видатків на охорону здоров’я та розподіл їх за напрямами використання здійснюються відповідними місцевими органами влади при формуванні та затвердженні місцевих бюджетів.

Усі питання, пов’язані із організацією та фінансовим забезпеченням діяльності комунальних закладів охорони здоров’я, відносяться до компетенції органів місцевого самоврядування.

Згідно зі звітними даними, станом на 01.01.17 кредиторська заборгованість по заробітній платі по закладах охорони здоров’я Малинського району відсутня.

На запит депутата Кізіна С.В. щодо оформлення документів на право власності земельної ділянки Прокопчук Н.П. відповідь надали в.о. начальника управління Держгеокадастру у Житомирському районі Петренко О.А., Станишівський сільський голова Житомирського району Матвійчук Ю.В.

На вказану вище земельну ділянку видано державний акт на право приватної власності на землю ІІ-ЖТ № 002200 від 22.08.2002 за р/н 82 на ім’я Прокопчук Віри Григорівни. У даному акті зроблено виправлення, а саме: ім’я власника «Прокопчук Віра Григорівна» замінено на «Прокопчук Надія Пилипівна». Відмітка про виправлення посвідчена печаткою Житомирської районної державної адміністрації. На момент видачі державного акта Прокопчук Віра Григорівна померла.

Громадянці Прокопчук Надії Пилипівні рекомендовано добровільно скасувати даний акт у судовому порядку з метою подальшого оформлення права власності на землю згідно з чинним законодавством України.

На запит депутата Кізіна С.В. щодо проведення музеєфікації будівлі, розташованої у місці історичного значення у с. Базар Народицького району, заступник голови обласної державної адміністрації Лагута Я.М. повідомив наступне.

У 2016 році управлінням культури облдержадміністрації здійснено подання до Міністерства культури України для встановлення зазначеному меморіалу категорії пам’ятки історії національного значення.

Щодо будівлі, про яку йдеться у запиті, то вона не належить до комплексу пам’ятки, не пов’язана з пам’яткою ні хронологічно, ні історично та, відповідно, не становить культурної цінності, не має предмету охорони. Тому порушувати питання про музеєфікацію зазначеної будівлі є недоречним.

Наразі управлінням культури облдержадміністрації спільно із Народицькою об’єднаною територіальною громадою розробляються найбільш прийнятні шляхи щодо збереження та популяризації зазначеної пам’ятки.

На запит депутата Мітніцького Ю.Г. щодо надання шкільного автобуса Андрушківській сільській об’єднаній територіальній громаді Попільнянського району заступник голови обласної державної адміністрації Лагута Я.М. проінформував, що згідно зі ст. 14 Закону України «Про освіту» та ст. 32 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», питання щодо безкоштовного регулярного підвезення до школи учнів відноситься до компетенції місцевих органів управління освітою.

Відповідно до Закону України від 28.12.14 № 76-VІІ «Про внесення змін та визнання такими, що втратили чинність, деяких законодавчих актів України», органи місцевого самоврядування можуть забезпечувати пільговий проїзд учнів до місця навчання і додому у порядку та розмірах, визначених органами місцевого самоврядування, та передбачати на це відповідні видатки з місцевих бюджетів.

Згідно із розпорядженням Кабінету Міністрів України від 16.11.16 № 827-р «Деякі питання використання у 2016 році освітньої субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам», галузь освіти області отримала кошти для придбання шкільних автобусів у сумі 7625,0 тис. грн. на умовах співфінансування 70х30. Кошти у даний час є неосвоєними і знаходяться на залишках.

Андрушківській сільській об’єднаній територіальній громаді Попільнянського району пропонується визначитись із потребою у шкільних автобусах та можливістю виділення коштів із місцевого бюджету на їх придбання за даним принципом.

На запит депутата Романського І.В. щодо здійснення контролю за розслідуванням кримінальних проваджень, стороною або іншим учасником яких є директор комунального вищого навчального закладу «Бердичівський медичний коледж» Житомирської обласної ради Клименюк В.П., відповідь надав заступник начальника відділу Головного слідчого управління Національної поліції України Лисенко С.Є.

Керівництвом Національної поліції України Головному управлінню НП в Житомирській області доручено організувати розгляд депутатського запиту, в ході якого провести перевірку зазначеної інформації та, у разі виявлення порушень вимог чинного законодавства, до винних у цьому службових осіб вжити відповідних заходів реагування.

Інформаційні банери

president vru kmu vsu zt oda zhmr nac korupcia 2