Житомирщина може стати пілотним регіоном України, де запрацює екстрена служба 112

DSC08139Голова обласної ради Володимир Федоренко зустрівся з генеральним директором компанії «IT Space» Нуржаном Нуралбаєвим (Республіка Казахстан), який презентував проєкт єдиної чергово-диспетчерської служби 112.

Участь у заході взяв Житомирський міський голова Сергій Сухомлин, заступник міського голови Олександр Шевчук, заступник начальника ГУНП Артем Лисогор, начальник управління організаційно-аналітичного забезпечення та оперативного реагування ГУНП Євген Мельник, перший заступник начальника Головного управління ДСНС України в Житомирській області Олег Шахрай, заступник директора департаменту охорони здоров’я ОДА Віктор Лучків та в.о. директора КНП «Центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф» Віктор Гриньов.

Суть проєкту – організація викликів оперативної служби за принципом єдиного вікна.  За словами Нуржана Нуралбаєва, це дасть можливість на 32% скоротити час прийому, обробки викликів та реагування (у 102 - до 5 хв; у 103 - від 15 до 10 хв), виключити на 100% зайнятість ліній оперативних служб та на 45% скоротити кількість помилкових викликів.

Крім того єдина служба дозволить на 70% скоротити переговори по рації, адже передача всіх даних відбувається за допомогою електронної системи. На карті міста відображаються всі екіпажі, які контролюються по супутниковим координатам. А система самостійно прокладає оптимальний шлях руху до постраждалого чи хворого з урахуванням заторів.

«У Європі безкоштовний номер 112 відомий кожному. Центр служби екстреної допомоги координує дії поліції, пожежної охорони, швидкої медичної допомоги, аварійної газової служби, рятувальних служб. І опинившись в кризовій ситуації, людині не треба визначатися, кому дзвонити, досить набрати 112. Американський аналог – 911. В Україні розмови про впровадження цієї служби ведуться останні 13 років і Житомирщина, за підтримки заступника Міністра внутрішніх справ України Антона Геращенка, може стати пілотним регіоном України, де вона нарешті запрацює», - зазначив Володимир Федоренко.

Учасники зустрічі домовились створити робочу групу за участю профільних структур задля вивчення можливості запуску служби 112 в області.

Варто зазначити, що в Житомирі вже 6 років працює міська диспетчерська служба КП «Міський інформаційний центр», куди житомиряни можуть цілодобово звертатись за номером 15-80 або 481-481.

А в області з 2020 року працює єдина оперативно-диспетчерська служба у комунальному некомерційному підприємстві «Центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф», на створення якої було спрямовано 3,2 млн грн коштів обласного бюджету і понад 10,5 млн грн цільової державної субвенції.

DSC08098

DSC08098

DSC08098

DSC08098

DSC08098

DSC08098

DSC08098

DSC08098

DSC08098

DSC08098

DSC08098

DSC08098

DSC08098

DSC08098

DSC08098

Інформаційні банери

president vru kmu vsu zt oda zhmr nac korupcia 2