25 листопада завершується прийом документів на участь у конкурсі на заміщення вакантних посад

33319Житомирська обласна рада 27 жовтня оголосила конкурс на заміщення вакантних посад керівників об’єктів спільної власності територіальних громад сіл, селищ, міст області. Відповідно до законодавства, встановлений термін подання документів на участь у конкурсі – 30 днів. Отож, документи приймаються до 25 листопада.

Нагадаємо, які посади є вакантними:

1. Директорів

- Житомирського обласноголітературногомузею Житомирської обласної ради;

- Кмитівського музею образотворчого мистецтва ім. Й.Д. Буханчука Житомирської обласної ради.

У конкурсі можуть брати участь громадяни України, які мають повну вищу освіту гуманітарного напряму підготовки (магістр, спеціаліст), післядипломну освіту в галузі управління, стаж роботи в галузі культури за профілями керівників нижчого рівня не менше 5 років.

2. Директора комунальної установи «Обласний культурно-мистецький центр» Житомирської обласної ради.

У конкурсі можуть брати участь громадяни України, які мають повну вищу освіту гуманітарного напряму підготовки  (магістр, спеціаліст), післядипломну освіту в галузі управління, стаж роботи за професіями керівників нижчого рівня не менше 2 років.

3.Директора Житомирського вищого професійного училища-інтернату Житомирської обласної ради.

У конкурсі можуть брати участь громадяни України, які мають повну вищу педагогічну освіту (магістр, спеціаліст) або повну вищу освіту відповідного професійного спрямування, зі стажем роботи не менше 3 років на керівних посадах у навчальних закладах або в установах, організаціях, підприємствах відповідного галузевого спрямування.

4. Директора Пугачівського дитячого будинку-інтернату Житомирської обласної ради.

У конкурсі можуть брати участь громадяни України, які мають повну вищу освіту відповідного напряму підготовки (магістр, спеціаліст), післядипломну освіту в галузі управління, стаж роботи у відповідній сфері діяльності на керівних посадах не менше 5 років.

Термін подання заяв: 30 календарних днів з дня опублікування оголошення.

Особи, які бажають взяти участь у конкурсі, подають до Житомирської обласної ради за адресою: м. Житомир, майдан ім. С.П. Корольова, 1, каб. 115 такі документи:

-                     заяву про участь у конкурсі;

-                     особовий листок з обліку кадрів;

-                     автобіографію;

-                     копію диплома про освіту;

-                     копію паспорта;

-                     декларацію за минулий рік;

-                     попередження про спеціальні обмеження;

-                     письмову згоду на обробку персональних даних;

-                     дві фотографії розміром 6Х4 см;

-                     копію трудової книжки;

-                     пропозиції кандидата щодо подальшої діяльності установи, передбаченої  її установчими документами (програма діяльності, викладена у довільній формі);

-        інші документи, передбачені чинним законодавством.

Особи можуть подавати додаткову інформацію стосовно своєї освіти, досвіду роботи, професійного рівня і репутації (характеристики, рекомендації).

За довідками звертатися за телефонами: 47-51-23; 47-51-24.

Прес-служба обласної ради

Інформаційні банери

president vru kmu vsu zt oda zhmr nac korupcia 2