Унікальні можливості для дітей на Житомирщині: вільне відвідування 17 STEM-хабів Для дітей на Житомирщині створені унікальні безкоштовні можливості для навчання – 17 STEM-hubів у 14 громадах області. Це навчальні простори, які обладнані 3D-принтерами, окулярами віртуальної реальності, наборами робототехніки, фрезерними та лазерними верстатами, ноутбуками. Діти можуть вільно відвідувати STEM-хаби та вивчати і пізнанвати сучасне цифрове обладнання, опановувати 3D-моделювання, створювати роботів тощо. Із серпня місяця STEM-хаби вже працюють на Житомирщині. І діти вже створюють своїх перших роботів, програмують їх та споглядають за своїми творіннями. Вони вчаться працювати з лазерними та фрезерними верстатами, знайомляться з іншими світами через VR-окуляри, які можуть їх відправити на прогулянку з інопланетянами або до підводного світу Океанії. І це ті можливості, які вже сьогодні створені для дітей. Не в столиці чи престижних навчальних закладах, а у звичайних ліцеях у територіальних громадах на Житомирщині. Таких як Новогуйвинська, Ємільчинська, Любарська, Баранівська, Коростишівська, … «У межах крос-секторального проєкту ГО «НУО «Ін Тач Юкрейн Фундейшн» за підтримки ЮНІСЕФ у Житомирській області створені неймовірні можливості для навчання дітей. Прагнемо, аби про це дізналися більше батьків та дітей, та скористалися цими можливостями. Адже STEM-хаби вільні до відвідування. Запрошуємо навчальні заклади проводити до хабів екскурсії для дітей, знайомити їх з цифровим світом та новими технологіями. Сьогодні вони доступні кожному», – розповідає керівниця крос-секторального проєкту ГО Маргарита Сіранчук. Кожен STEM-hub обладнаний: наборами робототехніки; 3D-принтерами; комплектами мікроконтролерів; комплектами окулярів віртуальної реальності; лазерними та фрезерними верстатами; проекторами; ноутбуками. Що STEM-освіта дає дітям? Однією із задач STEM-освіти є навчити школярів системного мислення. Це розвиток логічного та математичного мислення, розуміння природи та технологій із позиції точних наук, освіченість в інформаційно-комунікаційних технологіях, уміння їх використовувати, здатність креативно мислити та виражати творчі здібності. STEM-освіта вчить дітей жити у світі, що стрімко розвивається, легко і швидко адаптуватись до новітніх технологій і трендів, поєднувати різні науки та погляди на реальність. Принципи STEM можна запроваджувати як на уроках з інформатики та математики, так і на уроках української мови; і в початковій школі, і в старших класах. Де б ви не використовували інструменти STEM, вони урізноманітнять навчальний процес та унаочнить знання, тим самим зробивши їх більш доступними для розуміння та запам’ятовування. Де знаходяться STEM-хаби на Житомирщині: Баранівський ліцей №2 ім.О.Сябрук, вул. Звягельська, 17; Романівський ліцей №1, вул. Сергія Лялевича, 5; Гімназія №1 ім. Т.Г.Шевченка, вул. Європейська, 51; Сінгурівський ліцей Новогуйвинської селищної ради, вул. Дружби народів, 5; Ємільчинський ліцей №2 Ємільчинської селищної ради, вул. Військова, 40; Житомирський обласний спортивний ліцей, м. Житомир, вул. Коростишівська, 15; Любарський ліцей №1 Любарської селищної ради, вул. Незалежності, 49 Житомирський професійний ліцей Житомирської обласної ради, м. Житомир, вул. Небесної сотні, 43; Малинський ліцей №2 Малинської міської ради, вул. Степана Бандери, 5; Радомишльський ліцей №3, м. Радомишль, пров. Шкільний, 14; Коростишівський професійний аграрний ліцей, м. Коростишів, вул. Семінарська, 118; Лугинський ліцей Лугинської селищної ради, вул. Грушевського, 16; Чуднівський ліцей, м. Чуднів, вул. Соборна, 1; Коростенський міський ліцей №4, м. Коростень, вул. Соломії Крушельницької, 1; Ліцей №23 міста Житомира ім М. Очерета, м. Житомир, вул. Бориса Лятошинського, 14; Ліцей №4 міста Звягель, вул. Пушкіна, 46; Житомирський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти, м. Житомир. Варто зазначити, що доступ до можливостей у STEM-хабах можуть мати учні й інших навчальних закладів, які розміщені у відповідних територіальних громадах Житомирщини. Вчителі можуть домовлятися із адміністраторами STEM про відвідування локації для проведення певного уроку, або ж навпаки для створення на базі хабу певного гуртка з опанування цифрових технологій, робототехніки тощо. STEM-лабораторії створені у межах крос-секторального проекту In Touch Ukraine Foundation за підтримки Дитячого фонду ООН (ЮНІСЕФ).