ЖИТОМИРСЬКА ОБЛАСНА РАДА ЖИТОМИРСЬКА ОБЛАСНА РАДА
  • Головна
  • Обласна рада
    • Структура та персони
      • Керівництво
      • Депутати обласної ради
      • Депутатські групи
      • Депутатські фракції
      • Погоджувальна рада
      • Постійні комісії
    • Виконавчий апарат
      • Управління організаційного забезпечення депутатської діяльності, роботи постійних комісій та фракцій
      • Управління з документального, комп’ютерного та матеріально-технічного забезпечення діяльності обласної ради
      • Управління фінансового забезпечення, бухгалтерського обліку та аудиту
      • Управління інформації, зв’язків з громадськістю, міжнародної співпраці, з питань соціальної підтримки
      • Відділ юридичної та кадрової роботи
      • Відділ забезпечення діяльності керівництва обласної ради (патронатна служба)
      • Відділ з питань реформи місцевого самоврядування та децентралізації влади, реалізації проектів та програм
    • Кадрова політика
      • Порядок проведення конкурсу на заміщення вакантних посад
      • Порядок проведення іспиту претендентів на заміщення вакантних посад
      • Оголошення про конкурс на заміщення вакантної посади
    • Історія діяльності
      • З історії обласної ради
      • Очолювали обласну раду
      • Скликання обласної ради
  • Діяльність
    • Нормативна база ради
      • Правові засади діяльності
      • Положення про порядок використання герба і прапора Житомирської області
      • Нагороди та відзнаки
    • Регуляторна діяльність
      • Оприлюдення проєктів регуляторних актів
      • Відстеження результативності
      • Планування регуляторної діяльності
      • Регуляторні акти
    • Обласні програми
      • Перелік обласних програм
      • Хід виконання обласних програм
    • Антикорупційна діяльність
      • Антикорупційна політика
    • Очищення влади
      • Нормативні документи
      • Перевірка посадових осіб виконавчого апарату
    • Бюджет та фінанси
      • Список публічних закупівель у системі PROZORRO
      • Кошторис обласної ради
      • Штатний розпис виконавчого апарату
  • ОФІЦІЙНІ ДОКУМЕНТИОФІЦІЙНІ ДОКУМЕНТИ
  • Управління майном
    • Комунальні установи, підприємства
      • Соціальний захист
      • Охорона здоров'я
      • Освіта
      • Спорт
      • Культура
      • Служби у справах дітей
      • Житлово-комунальне господарство
      • Інші
    • Конкурси на посади керівників
      • Оголошені конкурси на заміщення посад
      • Завершені конкурси
    • Оренда майна
      • Нерухоме майно, включене до Переліку І типу
      • Нерухоме майно, включене до Переліку ІІ типу
    • Приватизація майна
      • Повідомлення про приватизацію майна
    • Очищення влади
      • Перевірка посадових осіб
  • Для громадськості
    • Доступ до публічної інформації
      • Нормативно-правові акти
      • Форми запитів
      • Звіт про роботу із запитами
      • Публічна інформація у формі відкритих даних
    • Звернення громадян
      • Нормативні документи
      • Графік прийому громадян керівництвом обласної ради
      • Правила подачі звернень
      • Надіслати електронне звернення
  • Пресслужба
    • Новини
    • Анонси
    • Відеоматеріали
    • Онлайн трансляції
  • Регіон
    • Розвиток громад
      • Паспорт області
      • Органи місцевого самоврядування
      • Паспорти територіальних громад
      • Територіальні громади Житомирської області
    • Ради
      • Рада Європи
      • Районні ради області
    • Асоціації місцевих рад
      • Всеукраїнська асоціація сільських та селищних рад
      • Українська асоціація районних та обласних рад

Новини

Новини

Стартував новий етап подачі заявок на грант “Власна справа” для ветеранів, ветеранок та членів їхніх родин

Створено: 07 серпня 2025
Перегляди: 90

Стартував новий етап подачі заявок на грант “Власна справа” для ветеранів, ветеранок та членів їхніх родинЗ 4 серпня ветерани, ветеранки, люди з інвалідністю внаслідок війни та члени їхніх родин можуть подати заявку на отримання гранту для створення або розвитку власної справи. Це інструмент підтримки для тих, хто хоче будувати своє життя після війни, створювати робочі місця та розвивати економіку України.

Розмір гранту — до 1 мільйона гривень, залежно від категорії отримувача та кількості створених робочих місць:

Читати далі...

Оголошення про конкурс на заміщення вакантної посади начальника Управління майном Житомирської обласної ради

Створено: 06 серпня 2025
Перегляди: 82

Оголошення про конкурс на заміщення вакантної посади  начальника Управління майном Житомирської обласної радиЖитомирська обласна рада оголошує конкурс на заміщення вакантної посади начальника Управління майном Житомирської обласної ради.

Найменування: Управління майном Житомирської обласної ради.

Код в ЄДРПОУ: 44736531.

Місцезнаходження: Україна, 10014, Житомирська область, місто Житомир, майдан імені С.П. Корольова, 12.

Читати далі...

Новий каталог можливостей для громад та бізнесу: серпень 2025

Створено: 06 серпня 2025
Перегляди: 81

Новий каталог можливостей для громад та бізнесу: серпень 2025Серпень — місяць, коли літо ще триває, але вже відчувається наближення змін. Це час, коли на місцях дозріває не лише врожай, а й рішення, ідеї, нові сміливі задуми.

Для громад — це момент, коли щоденна робота поєднується з бажанням встигнути більше: підсилити команду, запустити проєкт, знайти ресурс, відповісти на потреби людей.

Щоб підтримати громади на шляху до відновлення та розвитку, команда проєкту «Відновлення для всіх» (RFA), що реалізується за підтримки Уряду Канади, спільно з Міністерством розвитку громад та територій України підготувала серпневі каталоги можливостей — для громад та бізнесу. Це — практичний інструмент для тих, хто шукає ресурси для змін.

Читати далі...

Як отримати службове житло для лікарів, які працюють у сільській місцевості, – МОЗ

Створено: 05 серпня 2025
Перегляди: 72

Як отримати службове житло для лікарів, які працюють у сільській місцевості, – МОЗЛікарі та інші медичні працівники, які працевлаштувалися в комунальних медзакладах сільських населених пунктів на пріоритетні вакансії, можуть отримати службове житло на час роботи. Купівлю житла фінансує держава. Пріоритет у забезпеченні житлом визначатиметься за результатами аналізу ситуації із медичними кадрами у регіонах. При аналізі враховуватимуть дані з Єдиного веб-порталу вакансій у медзакладах.

Наразі на Порталі розміщено 980 вакансій у закладах охорони здоров’я сіл і селищ. 798 з них — це вакансії лікарів. Більшість вакансій – 791 – залишаються відкритими вже понад 90 днів. Найбільше вільних посад — в Одеській, Житомирській, Кіровоградській, Волинській та Дніпропетровській областях.

Читати далі...

Олег Дзюбенко взяв участь у засіданні обласного відділення Всеукраїнської Асоціації обʼєднаних територіальних громад

Створено: 05 серпня 2025
Перегляди: 107

Олег Дзюбенко взяв участь у засіданні обласного  відділення Всеукраїнської Асоціації обʼєднаних територіальних громад5 серпня перший заступник голови Житомирської обласної ради Олег Дзюбенко взяв участь у засіданні голів громад Житомирщини – членів Всеукраїнської Асоціації органів місцевого самоврядування.

До зібрання також долучилися начальник Житомирської обласної військової адміністрації Віталій Бунечко, депутат обласної ради Олег Скидан, представники податкової служби та експертного середовища.

Під час засідання обговорено актуальні питання щодо стану та утримання автомобільних доріг державного та місцевого значення, а також забезпечення надходжень до місцевих бюджетів від сплати податків юридичними особами.

Читати далі...
  • Початок
  • Попередня
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • Наступна
  • Кінець

У випадку терористичних актів

ПАМ’ЯТКА щодо алгоритму дій у випадку терористичних актів

  • Проєкти рішень, які розглянуті на засіданнях 8 скликання

Підготовка до чергової сесії

  • Проєкти рішень

Відкритий бюджет

  • Обласний бюджет у графіках
  • Порядок використання бюджетних коштів з обласного бюджету
  • Обласний бюджет та його виконання

Приватизація майна

  • Інформаційні повідомлення про приватизацію

ПРЕССЛУЖБА

  • Новини
  • Анонси
  • Онлайн трансляції

ФОТОГАЛЕРЕЯ

  • Сесії обласної ради
  • Комісії обласної ради

ЗАПОБІГАННЯ КОРУПЦІЇ

  • Антикорупційна політика

ОЧИЩЕННЯ ВЛАДИ

  • Нормативні документи
  • Перевірка посадових осіб виконавчого апарату
  1. Головна
  2. Пресслужба
  3. Новини

Group 25

Контактні дані

  • Адреса:
    10014 м.Житомир, м-н ім. С.П. Корольова, 1
  • Телефон приймальні:
    (0412) 43-21-21
  • Графік роботи:
    пн-чт: 08:00-17:15;
    пт: 08:00-16:00;
    сб-нд: вихідний

Group 23

Електронна пошта

  • Email: post@zt.gov.ua_

Наші канали

youtube icon

fb icon 325x325        teleg

Group 27

Житомирщина

  • Візитівка області

Group 31

Районні ради області

Житомирська районна рада

Бердичівська районна рада

Коростенська районна рада

Звягельська районна рада

 

Group 41

Публічна інформація

data

edata

Group 69

  • Нормативно-правові акти
  • Форми запитів
  • Звіт про роботу із запитами

У разі повного або часткового використання матеріалів з сайту Житомирської обласної ради гіперпосилання є обов'язковим.

© 2012-2025 Житомирська обласна рада