Оголошення про конкурс на заміщення вакантної посади начальника Управління майном Житомирської обласної ради Житомирська обласна рада оголошує конкурс на заміщення вакантної посади начальника Управління майном Житомирської обласної ради. Найменування: Управління майном Житомирської обласної ради. Код в ЄДРПОУ: 44736531. Місцезнаходження: Україна, 10014, Житомирська область, місто Житомир, майдан імені С.П. Корольова, 12. Контактний номер телефону: 0503843655. У конкурсі можуть взяти участь громадяни України, які мають вищу освіту з освітньо-кваліфікаційним рівнем магістра, спеціаліста, вільно володіють державною мовою та зі стажем роботи на державній службі, службі в органах місцевого самоврядування не менше двох років. З додатковою інформацією стосовно основних функціональних обов`язків, розміру та умов оплати праці можна ознайомитись у виконавчому апараті обласної ради. Документи приймаються протягом 30 календарних днів з дня опублікування оголошення про проведення конкурсу, до 05.09.2025. Особи, які бажають взяти участь у конкурсі, подають на розгляд конкурсної комісії такі документи: заяву про участь у конкурсі, в якій зазначається про ознайомлення заявника зі встановленими законодавством обмеженнями щодо прийняття на службу в органи місцевого самоврядування та проходження служби; заповнену особову картку (форма П-2 ДС) з відповідними додатками, автобіографію; дві фотокартки розміром 4x6 см; копії документів про освіту, підвищення кваліфікації, про присвоєння наукового ступеня або вченого звання; копію документа, який посвідчує особу; копію військового квитка (для військовослужбовців або військовозобов’язаних); документи, що підтверджують рівень володіння державною мовою (не подаються у період дії воєнного стану). Особи, які бажають взяти участь у конкурсі, подають декларацію особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, у порядку, визначеному Законом України «Про запобігання корупції». До участі у конкурсі не допускаються особи, які: визнані в установленому порядку недієздатними; мають судимість, що є несумісною із зайняттям посади посадової особи місцевого самоврядування; у разі прийняття на службу, будуть прямо підпорядковані або підлеглі близьким особам; позбавлені права займати відповідні посади у встановленому законом порядку на визначений термін; в інших випадках, установлених чинним законодавством. Особи можуть подавати додаткову інформацію про свою освіту, досвід роботи, професійний рівень і репутацію (характеристики, рекомендації, наукові публікації тощо). Зазначені документи надсилаються на поштову адресу (10014, м. Житомир, майдан ім. С.П. Корольова, 1) Житомирської обласної ради у встановлений вище строк. За додатковою інформацією звертатися за телефоном: 43-21-35, 43-21-36.