ЖИТОМИРСЬКА ОБЛАСНА РАДА ЖИТОМИРСЬКА ОБЛАСНА РАДА
  • Головна
  • Обласна рада
    • Структура та персони
      • Керівництво
      • Депутати обласної ради
      • Депутатські групи
      • Депутатські фракції
      • Погоджувальна рада
      • Постійні комісії
    • Виконавчий апарат
      • Управління організаційного забезпечення депутатської діяльності, роботи постійних комісій та фракцій
      • Управління з документального, комп’ютерного та матеріально-технічного забезпечення діяльності обласної ради
      • Управління фінансового забезпечення, бухгалтерського обліку та аудиту
      • Управління інформації, зв’язків з громадськістю, міжнародної співпраці, з питань соціальної підтримки
      • Відділ юридичної та кадрової роботи
      • Відділ забезпечення діяльності керівництва обласної ради (патронатна служба)
      • Відділ з питань реформи місцевого самоврядування та децентралізації влади, реалізації проектів та програм
    • Кадрова політика
      • Порядок проведення конкурсу на заміщення вакантних посад
      • Порядок проведення іспиту претендентів на заміщення вакантних посад
      • Оголошення про конкурс на заміщення вакантної посади
    • Історія діяльності
      • З історії обласної ради
      • Очолювали обласну раду
      • Скликання обласної ради
  • Діяльність
    • Нормативна база ради
      • Правові засади діяльності
      • Положення про порядок використання герба і прапора Житомирської області
      • Нагороди та відзнаки
    • Регуляторна діяльність
      • Оприлюдення проєктів регуляторних актів
      • Відстеження результативності
      • Планування регуляторної діяльності
      • Регуляторні акти
    • Обласні програми
      • Перелік обласних програм
      • Хід виконання обласних програм
    • Антикорупційна діяльність
      • Антикорупційна політика
    • Очищення влади
      • Нормативні документи
      • Перевірка посадових осіб виконавчого апарату
    • Бюджет та фінанси
      • Список публічних закупівель у системі PROZORRO
      • Кошторис обласної ради
      • Штатний розпис виконавчого апарату
  • ОФІЦІЙНІ ДОКУМЕНТИОФІЦІЙНІ ДОКУМЕНТИ
  • Управління майном
    • Комунальні установи, підприємства
      • Соціальний захист
      • Охорона здоров'я
      • Освіта
      • Спорт
      • Культура
      • Служби у справах дітей
      • Житлово-комунальне господарство
      • Інші
    • Конкурси на посади керівників
      • Оголошені конкурси на заміщення посад
      • Завершені конкурси
    • Оренда майна
      • Нерухоме майно, включене до Переліку І типу
      • Нерухоме майно, включене до Переліку ІІ типу
    • Приватизація майна
      • Повідомлення про приватизацію майна
    • Очищення влади
      • Перевірка посадових осіб
  • Для громадськості
    • Доступ до публічної інформації
      • Нормативно-правові акти
      • Форми запитів
      • Звіт про роботу із запитами
      • Публічна інформація у формі відкритих даних
    • Звернення громадян
      • Нормативні документи
      • Графік прийому громадян керівництвом обласної ради
      • Правила подачі звернень
      • Надіслати електронне звернення
  • Пресслужба
    • Новини
    • Анонси
    • Відеоматеріали
    • Онлайн трансляції
  • Регіон
    • Розвиток громад
      • Паспорт області
      • Органи місцевого самоврядування
      • Паспорти територіальних громад
      • Територіальні громади Житомирської області
    • Ради
      • Рада Європи
      • Районні ради області
    • Асоціації місцевих рад
      • Всеукраїнська асоціація сільських та селищних рад
      • Українська асоціація районних та обласних рад

Новини

Мінцифри: Дізнайтесь про послуги з соціального захисту на Гіді з державних послуг

Створено: 23 лютого 2023
Перегляди: 843

Мінцифра: Дізнайтесь про послуги з соціального захисту на Гіді з державних послугПослуги з соціального захисту. Які сервіси доступні на Гіді з державних послуг?

Соціальна рівність, протидія дискримінації, дотримання прав та свобод людини — це базові потреби кожного громадянина. І держава створює доступні сервіси, щоб кожен зміг отримати підтримку в складних життєвих ситуаціях.

НСЗУ: Усі лікарі-ФОП та медичні заклади повинні зареєструватись у ЕСОЗ до 31 березня 2023 року

Створено: 22 лютого 2023
Перегляди: 1052

НСЗУ Усі лікарі ФОП та медичні заклади повинні зареєструватись у ЕСОЗ до 31 березня 2023 рокуМедичні заклади, а також фізичні особи-підприємці, які мають ліцензію на медичну практику, повинні до 31 березня 2023 року зареєструватися та почати працювати в електронній системі охорони здоровʼя (ЕСОЗ).

Уряд пропонує спростити умови погашення кредиту для ВПО й осіб, що проживають на уражених війною територіях

Створено: 22 лютого 2023
Перегляди: 867

 Уряд пропонує спростити умови погашення кредиту для ВПО й осіб, що проживають на уражених війною територіях21 лютого Уряд підтримав розроблені Мінреінтеграції законопроекти, які передбачають полегшення умов погашення кредитів. Ці законопроекти стосуються громадян, які проживають або виїхали з територій ведення бойових дій чи ТОТ.

Володимир Ширма провів зустріч з представниками місцевих друкованих видань регіону

Створено: 21 лютого 2023
Перегляди: 940

Заступник голови Житомирської обласної ради Володимир Ширма провів робочу зустріч з керівниками та представниками друкованих районних газет Житомирщини.

Заступник голови Житомирської обласної ради Володимир Ширма провів робочу зустріч з керівниками та представниками друкованих районних газет Житомирщини.

Український «Паспортний сервіс» стає доступним у ще двох країнах ЄС

Створено: 21 лютого 2023
Перегляди: 1148

Український Паспортний сервіс стає доступним у ще двох країнах ЄСДержавна міграційна служба України продовжує активну міжнародну роботу і розширює географію функціонування відокремлених підрозділів ДП «Документ» за кордоном. Зокрема, завдяки плідній співпраці ДМС, МВС та МЗС відтепер українці можуть оформити паспортні документи не лише в Польщі та Туреччині, а й в ще двох країнах Європейського Союзу - Словаччині та Чехії.

Що потрібно знати про е-рецепт – МОЗ відповідає на найбільш поширені питання українців

Створено: 21 лютого 2023
Перегляди: 885

Що потрібно знати про е рецепт МОЗ відповідає на найбільш поширені питання українцівМОЗ відповідає на найбільш поширені питання українців:

  • На які ліки буде потрібен електронний рецепт?

Більше статей...

  1. Уряд ухвалив постанову, що дозволить підтвердити кваліфікацію медиків, які працевлаштовуються за кордоном
  2. У Житомирі вшанували Героїв Небесної Сотні
  3. Мінветеранів: Ветерани можуть отримати 16 тисяч гривень
  4. Володимир Ширма взяв участь у пам’ятних заходах з нагоди Дня вшанування учасників бойових дій на території інших держав
  5. Координаційний штаб з питань поводження з військовополоненими повідомляє про роботу консультаційних центрів
  6. Уряд спростив імпорт товарів військового призначення
  • Початок
  • Попередня
  • 212
  • 213
  • 214
  • 215
  • 216
  • 217
  • 218
  • 219
  • 220
  • 221
  • Наступна
  • Кінець

У випадку терористичних актів

ПАМ’ЯТКА щодо алгоритму дій у випадку терористичних актів

ТОП фото

Популярні новини

  • Розпочала роботу 26-та сесія Житомирської обласної ради восьмого скликання
  • Відбулася 26-та сесія Житомирської обласної ради
  • В обласному медичному центрі реабілітації – новий керівник
  • Комісія з гуманітарних питань розглянула понад 30 питань порядку денного
  • Відбулося засідання постійної комісії з питань екології, охорони навколишнього середовища та використання природних ресурсів
  • Комісія з питань охорони здоров’я розглянула 18 питань порядку денного
  • Відбулися засідання постійних комісій та Погоджувальної ради
  • Проєкти рішень, які розглянуті на засіданнях 8 скликання

Відкритий бюджет

  • Обласний бюджет у графіках
  • Порядок використання бюджетних коштів з обласного бюджету
  • Обласний бюджет та його виконання

Приватизація майна

  • Інформаційні повідомлення про приватизацію

ПРЕССЛУЖБА

  • Новини
  • Анонси
  • Онлайн трансляції

ФОТОГАЛЕРЕЯ

  • Сесії обласної ради
  • Комісії обласної ради

ЗАПОБІГАННЯ КОРУПЦІЇ

  • Антикорупційна політика

ОЧИЩЕННЯ ВЛАДИ

  • Нормативні документи
  • Перевірка посадових осіб виконавчого апарату
  1. Головна
  2. Новини

Group 25

Контактні дані

  • Адреса:
    10014 м.Житомир, м-н ім. С.П. Корольова, 1
  • Телефон приймальні:
    (0412) 43-21-21
  • Графік роботи:
    пн-чт: 08:00-17:15;
    пт: 08:00-16:00;
    сб-нд: вихідний

Group 23

Електронна пошта

  • Email: post@zt.gov.ua_

Наші канали

youtube icon

fb icon 325x325        teleg

Group 27

Житомирщина

  • Візитівка області

Group 31

Районні ради області

Житомирська районна рада

Бердичівська районна рада

Коростенська районна рада

Звягельська районна рада

 

Group 41

Публічна інформація

data

edata

Group 69

  • Нормативно-правові акти
  • Форми запитів
  • Звіт про роботу із запитами

У разі повного або часткового використання матеріалів з сайту Житомирської обласної ради гіперпосилання є обов'язковим.

© 2012-2025 Житомирська обласна рада