ПАСПОРТ
Олевської територіальної громади,
центр – м.Олевськ

Найменування показника Значення показника
1

Чисельність населення станом на 1 січня 2016 р.

у тому числі дітей:

35086
дошкільного віку 2604
шкільного віку 4143
2

Кількість населених пунктів, що входять до складу

спроможної територіальної громади

54
3

Обсяг доходів (розрахунковий) спроможної територіальної

громади, гривень, у тому числі:

34184100

сформованих відповідно до статті 64 Бюджетного кодексу

України

25431400
бюджету розвитку -
базової дотації 8752700
реверсної дотації -
4

Площа території спроможної територіальної громади, кв.

кілометрів

2235,149
5

Кількість закладів, що утримуються за рахунок бюджету

органів місцевого самоврядування у тому числі:

198
загальноосвітніх навчальних закладів I—III ступеня 17
загальноосвітніх навчальних закладів I—II ступеня 11
загальноосвітніх навчальних закладів I ступеня 7
дошкільних навчальних закладів 35
закладів позашкільної освіти
закладів культури 83
закладів фізичної культури 2
фельдшерсько-акушерських  пунктів 34
амбулаторій, поліклінік 12
Лікарень 1
станцій швидкої допомоги 1
6

Наявність приміщень для розміщення державних органів,

установ, що здійснюють повноваження щодо:

6
правоохоронної діяльності 1
реєстрації актів цивільного стану та майнових прав 1
пенсійного забезпечення 1
соціального захисту 1
пожежної безпеки 1
казначейського обслуговування 1
7

Наявність приміщень для розміщення органів місцевого

самоврядування

2

Відомості про територіальні громади,

що увійдуть до складу спроможної територіальної громади

Порядковий номер Найменування територіальних громад та населених пунктів, що входять до їх складу, із зазначенням адміністративного  статусу Чисельність населення станом на 1 січня 2016 р. Відстань до потенційного адміністративного центру спроможної територіальної громади, кілометрів
Олевська міська рада 10250
1 м.Олевськ 10250 0
Журжевицька сільська рада 399
2 с.Журжевичі 287 29,0
3 с.Рудня 121 23,9
Покровська сільська рада 1226
4 с.Покровське 637 16,3
5 с.Михайлівка 244 14,4
6 с.Млинок 106 21,5
7 с.Будки 239 7,18
Рудне-Бистрянська сільська рада 2004
8 с.Рудня-Бистра 342 7,55
9 с.Корощине 662 9,14
10 с.Варварівка 983 4,82
11 с-ще Сновидовичі 17 13,3
Сущанська сільська рада 1244
12 с.Сущани 1045 11,5
13 с.Андріївка 199 16,4
Тепеницька сільська рада 2078
14 с.Тепениця 978 6,3
15 с.Артинськ 195 8,65
16 с.Обище 231 12,2
17 с.Соснівка 340 3,73
18 с.Хмелівка 334 5
Копищенська сільська рада 1316
19 с.Копище 945 49,5
20 с.Майдан-Копищенський 371 41,8
Хочинська сільська рада 1175
21 с.Хочине 530 33,9
22 с.Рудня-Хочинська 262 31,0
23 с.Перга 360 27,3
24 с.Рудня-Перганська 23 31,3
Юрівська сільська рада 657
25 с.Юрове 657 20,9
Зольнянська сільська рада 910
26 с.Зольня 450 26,9
27 с.Ковалівка 146 24
28 с.Сердюки 314 26,9
Кам’янська сільська рада 1552
29 с.Кам’янка 1510 13,9
30 с.Лісове 42 21,3
Лопатицька сільська рада 1685
31 с.Лопатичі 1685 19,2
Калинівська сільська рада 789
32 с.Калинівка 625 38,3
33 с.Ліски 67 31,1
34 с.Бацеве 97 41,7
Майданська сільська рада 827
35 с.Майдан 490 34,8
36 с.Джерело 150 33,6
37 с.Сарнівка 187 28,4
Зубковицька сільська рада 1435
38 с.Зубковичі 1435 24,6
Кишинська сільська рада 1986
39 с.Кишин 1548 12,3
40 с.Забороче 269 11,7
41 с.Болярка 144 14,1
42 с-ще Лугове 25 27,6
Стовпинська сільська рада 678
43 с.Стовпинка 632 19,8
44 с.Держанівка 46 24,3
Замисловицька сільська рада 975
45 с.Замисловичі 769 23,0
46 с.Рудня-Замисловицька 57 24,2
47 с.Устинівка 103 28,7
48 с.Шебедиха 46 18,4
Дружбівська селищна рада 626
49 смт Дружба 551 33,4
50 смт Діброва 75 40,6
Новоозерянська селищна рада 954
51 смт Новоозерянка 555 38,1
52 с.Озеряни 239 41,4
53 с.Рудня-Озерянська 160 34,8
Жубровицька сільська рада 2320
54 с.Жубровичі 2320 26,7

АНАЛІТИЧНА ЗАПИСКА

щодо Олевської спроможної територіальної громади

(адміністративний центр – м.Олевськ)

1. Загальна характеристика

Олевська спроможна територіальна громада (далі – громада) базуватиметься на території Олевського району.

Громада розташовуватиметься у північно-західній частині Житомирської області.

До складу громади увійдуть 54 населених пункти, на базі яких створено 21орган місцевого самоврядування, у тому числі місто Олевськ (міська рада), смт Дружба, ст. Діброва, смт Новоозерянка, с. Озерни, с. Рудня Озерянська (2 селищні ради) та 48 сіл (18 сільських рад).

Мінімальна відстань населених пунктів до адміністративного центру складе 4 км, максимальна (5 населених пунктів) більше 40 км.

Площа громади складатиме 2235,149 кв. км.

Загальна кількість мешканців громади складе 35086 осіб, у тому числі дітей: дошкільного віку – 2604, шкільного віку – 4143.

2. Економічний потенціал громади

На території, яку охоплюватиме громада, зареєстровано 1967 суб’єктів  малого і середнього підприємництва, у тому числі юридичних осіб – 543, фізичних осіб – 1424 .

На території об’єднаної громади функціонують 16 промислових підприємств, а саме: ТОВ «Металіст ОЗФ», ПАТ «Олевський хлібозавод», ДП «Олевськторф», ДП «Олевське лісове господарство», ТОВ «Вуд Трейд», ПП КДК «Полісся», ОП «Тепломережа», ТОВ «Олевський метизний завод», ДП «Олевський лісгосп АПК», АТЗТ «Граніт», ТОВ «Промбудіндустрія», ТОВ «Олевськгазбуд», ПП «Будпослуги №1», ПрАТ «Полісся», ВАТ «ШБУ» - 42, ТОВ «Союз – Граніт».

Серед галузей промисловості найбільша питома вага належить виробництву деревини та виробів з неї – 74%.

Основні сільськогосподарські підприємства, які здійснюють діяльність у галузі рослинництва: ТОВ «Мрія Олевськ 2012», ТОВ «Агроритм Полісся», П(ПО)СП «Іскра», СТОВ «Світанок», ПСП «Алтена», ТОВ «Лугіни Агро», П(ПО)СП «Кишинське», ПСП ім. Першого Травня, ТОВ «Агроуспіх 1», ПСП «Корощинське», ПСП «Хмільсервіс», ТОВ «Союз Хміль», ФГ «Афіна 2007» та СФГ «Мирне».

З них мають найбільші площі земель в обробітку: ТОВ «Мрія Олевськ 2012», ТОВ «Агроритм Полісся», П(ПО)СП «Іскра», ТОВ «Агро успіх 1».

Основні сільськогосподарські підприємства, які здійснюють діяльність у галузі тваринництва: П(ПО)СП «Іскра», СТОВ «Світанок», ПСП «Алтена».

Торгівельні послуги надають 370 магазинів, 4 АЗС, 12 аптечних кіосків та аптек, 28 закладів громадського харчування на 693 посадкових місць.

Основна товарна структура експорту – деревина та вироби з деревини.

3. Транспортне сполучення

Усі населені пункти громади забезпечені постійним транспортним сполученням з адміністративним центром.

Транспортне сполучення забезпечується автомобільними дорогами загального користування державного та місцевого значення.

Також територією громади проходять міжнародна автодорога державного значення М-07 Київ – Ковель – Ягодин (на м. Люблін), що є складовою міжнародної автомагістралі категорії “Е” - Е373 Люблін –Ковель – Київ

Транспортний комплекс представлений 4 приватними підприємцями, які надають послуги з пасажирських перевезень на 33 автобусних маршрутах.

4. Бюджетна інфраструктура

За рахунок бюджету об’єднаної громади на її території функціонуватимуть:

48 закладів охорони здоров’я, а саме: 34 фельдшерсько-акушерських пунктів, 12 амбулаторій та поліклінік, 1 лікарня та 1 станція постійного базування швидкої допомоги;

70 закладів освіти, а саме: 17 загальноосвітніх навчальних закладів І-ІІІступеня, 11 загальноосвітніх навчальних закладів І-ІІ ступеня, 7 загальноосвітніх навчальних закладів I ступеня, 35 дошкільних навчальних закладів;

83 закладів культури;

2 заклади фізичної культури.

Кількість приміщень, придатних для розміщення державних органів складає 6 одиниць.

Кількість приміщень, придатних для розміщення органів місцевого самоврядування складає 2 одиниці.

Обсяг доходів загального фонду (прогноз в умовах 2016 року) громади становитиме 125787,2 тис. грн., у тому числі:

  • доходи без урахування трансфертів з державного бюджету (згідно статті 64 Бюджетного кодексу України) – 43571,1 тис. грн.,
  • базова дотація –11410,1 тис. грн.,
  • освітня субвенція – 50313,8 тис.грн.,
  • медична субвенція (первинний рівень) – 20492,2 тис. грн.

Прогнозний обсяг видатків загального фонду громади становить 84031,0 тис. грн.

Баланс фінансових ресурсів загального фонду:  + 41756,2 тис. грн.

  • Прогнозний обсяг бюджету розвитку: 555,0 тис.грн.

olevska otg

НОВИНИ

У Житомирі вперше провели «Медичне ралі Житомирщини – 2025»

У Житомирі вперше провели «Медичне ралі Житомирщини – 2025»5 вересня у Житомирі вперше відбулися регіональні змагання бригад екстреної медичної допомоги «Медичне ралі Житомирщини – 2025».

Захід відбувся на базі відділу з надання транспортних послуг та ремонту автотранспорту КНП «Центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф» Житомирської обласної ради.

До організації долучилися Державний заклад «Український науково-практичний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф МОЗ України» та Київський обласний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф.

Відбулася зустріч у рамках проєкту «Діалог влади та бізнесу» та відзначення з нагоди Дня підприємця

Відбулася зустріч у рамках проєкту «Діалог влади та бізнесу» та відзначення з нагоди Дня підприємцяЩорічно в першу неділю вересня в Україні відзначається професійне свято підприємців, встановлене Указом Президента України від 05 жовтня 1998 року №1110/98. Документ визначає вагому роль підприємництва у проведенні реформ, формуванні та розвитку національної економіки.

5 вересня 2025 року у місті Звягель відбулася зустріч у рамках проєкту «Діалог влади та бізнесу» та відзначення суб’єктів господарювання з нагоди Дня підприємця. Підприємці Житомирщини відіграють важливу роль у розвитку економіки регіону та створенні нових робочих місць. Їхній професіоналізм, ініціативність та соціальна відповідальність сприяють зміцненню економічного потенціалу області. Обласна рада висловлює вдячність усім представникам бізнесу за внесок у розвиток регіону.

Житомирська обласна рада оголошує про пошук представників громадськості у склад поліцейської комісії Управління поліції охорони в Житомирській області Національної поліції України

Житомирська обласна рада оголошує про пошук представників громадськості  у склад поліцейської комісії Управління поліції охорони в Житомирській області Національної поліції України.Законом України «Про Національну поліцію» запроваджений інститут поліцейських комісій, які створюються для забезпечення прозорого добору (конкурсу) та просування по службі поліцейських на підставі об’єктивного оцінювання професійного рівня та особистих якостей кожного поліцейського, відповідності їх посаді, визначення перспективи службового використання в органах поліції.