DSC08139Голова обласної ради Володимир Федоренко зустрівся з генеральним директором компанії «IT Space» Нуржаном Нуралбаєвим (Республіка Казахстан), який презентував проєкт єдиної чергово-диспетчерської служби 112.

Участь у заході взяв Житомирський міський голова Сергій Сухомлин, заступник міського голови Олександр Шевчук, заступник начальника ГУНП Артем Лисогор, начальник управління організаційно-аналітичного забезпечення та оперативного реагування ГУНП Євген Мельник, перший заступник начальника Головного управління ДСНС України в Житомирській області Олег Шахрай, заступник директора департаменту охорони здоров’я ОДА Віктор Лучків та в.о. директора КНП «Центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф» Віктор Гриньов.

Суть проєкту – організація викликів оперативної служби за принципом єдиного вікна.  За словами Нуржана Нуралбаєва, це дасть можливість на 32% скоротити час прийому, обробки викликів та реагування (у 102 - до 5 хв; у 103 - від 15 до 10 хв), виключити на 100% зайнятість ліній оперативних служб та на 45% скоротити кількість помилкових викликів.

Крім того єдина служба дозволить на 70% скоротити переговори по рації, адже передача всіх даних відбувається за допомогою електронної системи. На карті міста відображаються всі екіпажі, які контролюються по супутниковим координатам. А система самостійно прокладає оптимальний шлях руху до постраждалого чи хворого з урахуванням заторів.

«У Європі безкоштовний номер 112 відомий кожному. Центр служби екстреної допомоги координує дії поліції, пожежної охорони, швидкої медичної допомоги, аварійної газової служби, рятувальних служб. І опинившись в кризовій ситуації, людині не треба визначатися, кому дзвонити, досить набрати 112. Американський аналог – 911. В Україні розмови про впровадження цієї служби ведуться останні 13 років і Житомирщина, за підтримки заступника Міністра внутрішніх справ України Антона Геращенка, може стати пілотним регіоном України, де вона нарешті запрацює», - зазначив Володимир Федоренко.

Учасники зустрічі домовились створити робочу групу за участю профільних структур задля вивчення можливості запуску служби 112 в області.

Варто зазначити, що в Житомирі вже 6 років працює міська диспетчерська служба КП «Міський інформаційний центр», куди житомиряни можуть цілодобово звертатись за номером 15-80 або 481-481.

А в області з 2020 року працює єдина оперативно-диспетчерська служба у комунальному некомерційному підприємстві «Центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф», на створення якої було спрямовано 3,2 млн грн коштів обласного бюджету і понад 10,5 млн грн цільової державної субвенції.

DSC08098

DSC08098

DSC08098

DSC08098

DSC08098

DSC08098

DSC08098

DSC08098

DSC08098

DSC08098

DSC08098

DSC08098

DSC08098

DSC08098

DSC08098