26 питань порядку денного розглянула комісія з питань бюджету та комунальної власності Сьогодні, 1 березня, в обласній раді відбулось засідання постійної комісії з питань бюджету та комунальної власності. Участь у засіданні взяли заступник голови Житомирської обласної ради Володимир Ширма, перша заступниця начальника Житомирської ОВА Наталія Остапченко, в.о. начальника Управління майном обласної ради Роман Сечін, керівники структурних підрозділів виконавчого апарату обласної ради, керівники комунальних підприємств Житомирської обласної ради. Під час засідання депутати погодили проєкти рішень обласної ради про внесення змін у переліки першого і другого типу об’єктів оренди комунальної власності в частині актуалізації переліків. Також депутати розглянули та погодили фінансові плани на 2023 рік ряду комунальних підприємств Житомирської обласної ради; заслухали інформацію щодо комунальних підприємств, які отримали негативний фінансовий результат за 2021 та 2022 роки. У ході засідання члени комісії розглянули звернення орендарів майна спільної власності територіальних громад сіл, селищ, міст Житомирської області щодо звільнення від сплати орендної плати на період дії воєнного стану. Рішення стосовно цього питання депутати ухвалять під час сесійного засідання. Крім того, комісія погодила проєкт рішення обласної ради про передачу транспортних засобів та рухомого майна зі спільної власності територіальних громад, сіл, селищ, міст Житомирської області у комунальну власність Овруцької міської територіальної громади. Також депутати розглянули та погодили ряд звернень щодо надання на безоплатній основі приміщень комунальних підприємств Житомирської обласної ради для проведення благодійних концертів, урочистих заходів тощо.