Діяльність Бердичівського педагогічного фахового коледжу в умовах карантину та пріоритети на 2022 рік Загальнонаціональний карантин вніс свої корективи в роботу Бердичівського педагогічного фахового коледжу Житомирської обласної ради. Так, у 2021 році навчальні заняття, засідання, наради проводилися в онлайн-режимі з використанням відеозв’язку Zoom, Meet та сервісу Classroom. За інформацією керівництва коледжу, адміністрація діяла виключно в межах захисту інтересів закладу, застосувала нестандартні прийоми для реалізації поставлених завдань. Освітній процес у коледжі забезпечується викладачами 10 циклових комісій. До навчального процесу залучені 90 педагогічних працівників. В коледжі функціонує належна матеріально-технічна база. Є 30 навчальних кабінетів, в яких обладнано 9 мультимедійних лабораторій, 2 комп’ютерні класи, сучасний інноваційний навчально-тренінговий клас з інтерактивною панеллю та портативними планшетними комп’ютерами для студентів (25 шт.) із операційною системою та офісним пакетом та 45 класів для проведення індивідуальних занять із гри на музичних інструментах, диригування та вокалу. Працює бібліотека, читальна зала, спортивний комплекс, кафе. Функціонує сайт коледжу, який постійно оновлюється шляхом розміщення на ньому інформаційних повідомлень для викладачів, працівників, абітурієнтів, студентів коледжу та їх батьків. На сайті коледжу розміщується інформація щодо організації навчальної, виховної, навчально-виробничої діяльності коледжу. Коледж має гуртожиток на 450 місць. Потреба студентів у гуртожитку задоволена на 100%. Освітня діяльність коледжу здійснюється відповідно до Комплексного плану роботи, який охоплює різні напрями роботи. Методична робота у Бердичівському педагогічному фаховому коледжі ЖОР у 2021 р. була спрямована на вирішення актуальних завдань: Імплементація Закону України «Про фахову передвищу освіту» в освітній процес коледжу. Створення умов для забезпечення якості освітнього процесу в умовах гнучкої структури навчального року (очного, дистанційного, змішаного навчання): організація освітнього процесу з використанням єдиної освітньої платформи Google Classroom; створення умов для вдосконалення цифрових компетентностей педагогів; використання в процесі навчання додаткових електронних освітніх ресурсів; модернізація методичного забезпечення навчальних дисциплін для якісного освітнього процесу в умовах змішаного (дистанційного) навчання; сприяння забезпеченню академічної доброчесності в умовах змішаного (дистанційного) навчання; сприяння удосконаленню системи оцінювання навчальних досягнень студентів; впровадження системи моніторингу забезпечення якості освітнього процесу в умовах змішаного (дистанційного) навчання. організація роботи над створенням відкритого освітнього середовища та іміджу коледжу; популяризація науково-методичної роботи на основі впровадження ІКТ та практико орієнтованих форм методичної роботи. Для реалізації поставлених завдань педагогічний колектив коледжу проводив системну скоординовану роботу за такими напрямками: Робота методичного кабінету Удосконалено та розроблено установчі документи, що регламентують освітній процес коледжу; Удосконалено роботу віртуального методичного кабінету: оновлено всі розділи (матеріали) ВМК, у зв’язку зі зміною назви коледжу та останніми нормативними документами МОН; створено і наповнено новий розділ: «Дистанційне навчання»; поповнено новими матеріалами розділи: «Школа професійного зростання», «Електронні видання коледжу», «Електронна бібліотека коледжу»; оновлено «Банк досягнень викладачів коледжу» ; для підвищення мотивації та навчання студентів засобами ІКТ розроблено та розміщено у ВМК набір стікерів Бердичівського педагогічного коледжу «Stickers_bpedk» в Telegram і Viber. Наукові проєкти, методичні об’єднання, семінари, конференції, конкурси Організовано та проведено (онлайн) VІ Всеукраїнську студентсько-учнівську науково-практичну конференцію «Хорове мистецтво України: історія, та персоналії», у якій взяли участь студенти, викладачі коледжу, науковці, видатні діячі хорового мистецтва України, а також представники студентської молоді освітніх закладів Житомирської, Київської, Вінницької, Хмельницької, Одеської, Львівської, Івано-Франківської, Дніпропетровської, Луганської областей. Під час тижнів циклових комісій відбулися: семінар-практикум «Сучасні тенденції у викладанні мистецтва в закладах загальної середньої освіти», музично-теоретичний online-workshop серед учнів музичних шкіл Житомирської області, онлайн-тренінг «Сучасні тенденції у викладанні музично-теоретичних дисциплін», творчий онлайн-проєкт «Фестиваль-конкурс музичних колекцій «Piano storytelling», «П’ятиденний марафон для викладачів і студентів коледжу «Будь в темі» (практикум використання вебквестів в освітньому процесі), традиційний щорічний конкурс «Кращий знавець методики розвитку мови», челендж «Скарби української літератури вустами дітей», workshop «Оздоровчі технології в дошкільній освіті», колективний педагогічний проєкт «Визначаємося та вдосконалюємося сьогодні, щоб бути успішними завтра» (сучасний формат спілкування, професійного розвитку та самоосвіти, педагогічної пропаганди, обміну цінним досвідом, оволодіння ефективними технологіями навчання).(на методичній платформі в рамках проєкту проведено «Школу професійного зростання», проведено дискусійний клуб (онлайн): «Леся Українка: новий погляд на велику доньку нашого народу», присвячений 150-літтю з дня народження Лесі Українки. У 2021 році 100% викладачів коледжу пройшли підвищення кваліфікації (ПК) згідно Порядку підвищення кваліфікації педагогічних та науково-педагогічних працівників від 21 серпня 2019 р. та Положення про підвищення кваліфікації у БПФК про що засвідчує табель обліку ПК викладачів коледжу за 2021 рік. Вперше проведено виставку педагогічних досягнень викладачів у форматі методичного дайджесту та проведено рейтингове оцінювання діяльності викладачів коледжу у формі е-звіту. Публікаційна активність викладачів (17 викладачів, 47 публікацій) та студентів (27 студентів, 30 публікацій). Впродовж 2021 року у коледжі організовано та проведено близько сотні виховних заходів та годин спілкування різного спрямування, створено та поширено чимало якісних медіа продуктів до різних визначних дат. Серед них: екологічний проєкт «Екодія», рамках якого проведені: - воркшоп за участі громадських активістів із Вінниччини «Перетвори сміття в дерева»; - екологічний конкурс «Наша планета-наше майбутнє»; - челендж «#БПФК_Екодія»; - трудовий десант з прибирання вулиць міста та берегу річки Гнилоп’ять; онлайн-челендж до Дня вишиванки «#Про що говорить моя вишиванка»; професійна майстерня «Історії успішної кар’єри» до Дня дошкілля, медіа продукт «Присвята професії», створений до Дня працівників соціальної сфери мистецька вітальня до Дня працівників освіти; Дебют першокурсника; Благодійний Андріївський ярмарок на підтримку дітей з інвалідністю та ін.; VІ Регіональний фестиваль-конкурс вокально-інструментальної творчості учнівської молоді «Музика, що єднає молодь»; Науково-практична конференція «Хорове мистецтво України : історія і персоналії»; Інклюзивний захід-розвага для дітей з інвалідністю «Святий Миколай, до нас у гості завітай»; студентський проєкт «Public» - небуденні історії з життя студентів коледжу; Великодній майстер-клас від студентів Бердичівського педагогічного фахового коледжу; серія медіа заходів до Дня української писемності та мови; конкурс соціальної реклами «Новий погляд» та ін. Пріоритети діяльності коледжу на 2022 рік: Діджиталізація освітнього процесу: удосконалення та модернізація інформаційно-освітнього середовища коледжу. Удосконалення системи оцінювання навчальних досягнень студентів. Удосконалення системи моніторингу освітньої діяльності в умовах змішаного навчання. Подальша робота щодо популяризації науково-методичної роботи на основі впровадження ІКТ та практико орієнтованих форм методичної роботи. Здійснення корекції системної моделі педагогічної практики, наскрізних та робочих програм згідно сучасних вимог в умовах змішаного навчання. Удосконалення системи оцінювання навчальних досягнень студентів під час педагогічної практики. Створення кабінетів-лабораторій дошкільної освіти та музичного мистецтва для проведення тренінгових занять з підготовки для роботи в ЗДО. Розширення баз педагогічної практики, поглиблення взаємозв’язків між коледжем та роботодавцями.