Відбулося засідання постійної комісії з гуманітарних питань Під головуванням депутатки Людмили Кицак відбулося засідання постійної комісії з гуманітарних питань. До роботи комісії долучилися перший заступник голови Житомирської обласної ради Олег Дзюбенко, заступник начальника Житомирської ОВА Юрій Денисовець, начальник Управління культури та туризму Житомирської ОВА Анатолій Душко, директорка Департаменту освіти і науки Житомирської ОВА Наталія Осипович, а також представники виконавчого апарату обласної ради. На засіданні було розглянуто низку важливих питань, що стосуються діяльності культурних та освітніх закладів області. Загалом депутати опрацювали дев'ять питань порядку денного. Читати далі...
Студенти вперше отримують від держави гранти на навчання — через Дію, — Мінцифри Студенти, які вступили на контрактну форму навчання, уперше отримають фінансову підтримку від держави. Грант частково або повністю покриває вартість навчання. Це поширена світова практика, яка діє в США та Європі, і вперше цього року — в Україні. Гранти доступні студентам, що навчаються за денною або дуальною формою на бакалавра чи магістра медичного, ветеринарного, фармацевтичного спрямування і вже підписали контракт з університетом-учасником програми. Читати далі...
В обласній раді відбулося засідання постійної комісії з питань охорони здоров’я, соціального захисту населення та у справах ветеранів 17 вересня під головуванням депутата Юрія Довгополого відбулося засідання постійної комісії з питань охорони здоров’я, соціального захисту населення та у справах ветеранів, на якому було розглянуто 29 питань порядку денного. Участь у роботі комісії брали перший заступник голови Житомирської обласної ради Олег Дзюбенко, перша заступниця начальника Житомирської ОВА Наталія Остапченко, т.в.о. директора Департаменту охорони здоров’я Житомирської ОВА Валентина Донець, директор Департаменту соціального захисту населення Житомирської ОВА Олена Грищук, в.о. начальника Управління майном Житомирської обласної ради Роман Сечін та керівники медичних закладів обласної ради. Читати далі...