Звіт про періодичне відстеження результативності регуляторного акта – рішення обласної ради від 17.03.11 №102 “Про затвердження Типового договору суборенди майна, що перебуває у спільній власності територіальних громад сіл, селищ, міст області”

 

Вид та назва регуляторного акта: рішення обласної ради від 17.03.11 №102 “Про затвердження Типового договору суборенди майна, що перебуває у спільній власності територіальних громад сіл, селищ, міст області”

Назва виконавця заходів з відстеження: управління майном виконавчого апарату обласної ради.

Цілі прийняття акта:

  • Виокремлення в окремий регуляторний акт рішення обласної ради про затвердження типового договору суборенди майна, що перебуває у спільній власності територіальних громад сіл, селищ, міст області.
  • Збільшення надходжень до обласного бюджету.
  • Упорядкування використання комунального майна, що надано в оренду і перебуває у спільній власності територіальних громад сіл, селищ, міст області.
  • Врахування інтересів орендарів.
  • Забезпечення інтересів територіальних громад сіл, селищ, міст області.

Строк виконання заходів: з 01.03.18 по 30.03.18.

Тип відстеження: періодичне.

Методи одержання результатів відстеження: фактичні.

Кількісні та якісні значення показників результативності:

 

2015 рік

2016 рік

2017 рік

Відхилення 2017/2015

Кількість договорів суборенди, шт.

6

9

12

збільшення у 2 рази

Площа переданих в суборенду приміщень, кв.м

157,7

498,1

813,4

збільшення у 5 разів

Оцінка результатів реалізації регуляторного акта та ступеня досягнення визначених цілей: Враховуючи те, що з моменту прийняття даного регуляторного акту та протягом його дії не змінювались норми чинного законодавства, що регулюють питання укладення господарських договорів щодо оренди нерухомого державного та комунального майна, а також відсутність оскаржень умов договорів суборенди нерухомого майна з боку орендарів, даний регуляторний акт не потребує перегляду.

Заступник голови обласної ради                                                      М.О. Вілівчук