16.12. 2024 року
10:00, мала зала

ПОРЯДОК
проведення засідання постійної комісії з гуманітарних питань

1. Про погодження проєкту рішення обласної ради «Про Програму економічного і соціального розвитку Житомирської області на 2025 рік».

2. Про погодження проєкту рішення обласної ради «Про Програму комплексного відновлення Житомирської області на 2024-2030 роки»

3. Про погодження проєкту рішення обласної ради «Про звернення депутатів Житомирської обласної ради до Верховної Ради України, Кабінету Міністрів України щодо забезпечення гідної оплати праці і достатнього життєвого рівня працівників бюджетної сфери».

4. Про погодження проєкту рішення обласної ради «Про звернення депутатів обласної ради до Верховної Ради України, Кабінету Міністрів України щодо забезпечення гідної заробітної плати педагогічним та науково-педагогічним працівникам».

5. Про погодження проєкту рішення Житомирської обласної ради «Про внесення змін та затвердження у новій редакції Статуту Житомирського обласного спортивного ліцею Житомирської обласної ради».

6. Про погодження проєкту рішення Житомирської обласної ради «Про зміну назви та затвердження у новій редакції Статуту Бердичівського обласного спортивного ліцею Житомирської обласної ради».

7. Про звернення КП «Житомирська обласна філармонія імені Святослава Ріхтера» Житомирської обласної ради щодо погодження структури та штатної чисельності на 2025 рік.

8. Про звернення КП «Житомирський академічний український музично-драматичний театр ім. І.А. Кочерги» Житомирської обласної ради щодо погодження структури та штатної чисельності станом на 01.01.2025.

9. Про звернення КЗ «Обласна універсальна наукова бібліотека ім. Олега Ольжича» Житомирської обласної ради щодо погодження структури та штатної чисельності на 2025 рік.

10. Про звернення КУ «Житомирський обласний центр народної творчості» Житомирської обласної ради щодо погодження структури та штатної чисельності.

11. Про звернення КЗПО «Житомирська дитячо-юнацька спортивна школа «Авангард» Житомирської обласної ради щодо погодження структури та штатної чисельності станом на 01.11.2024.

12. Про звернення Житомирського обласного спортивного ліцею Житомирської обласної ради щодо погодження структури та штатної чисельності станом на 01.09.2024.

13. Про звернення Житомирської спеціальної школи Житомирської обласної ради щодо погодження структури та штатної чисельності на 01.01.2025.

14. Про погодження проєкту рішення обласної ради «Про план роботи обласної ради на І півріччя 2025 року».

15. Різне.

ТОП фото

НОВИНИ

Реєстрація електронних кабінетів уже доступна для всіх категорій вступників 2025

img 73f6f69b80d45aca373620d675183d38

Відсьогодні доступна реєстрація електронних кабінетів вступників до закладів вищої освіти, фахової передвищої та професійної освіти. Цей кабінет потрібен, щоб подати заяви на вступ.  

Держава підтримує постраждалих від збройної агресії рф

Держава надає одноразову грошову допомогу цивільним, постраждалим від збройної агресії РФПовномасштабна агресія рф завдала і продовжує завдавати українцям біль та втрати. Серед загиблих та постраждалих від злочинів ворога — цивільні працівники, енергетики, комунальники, працівники органів місцевого самоврядування, лікарі та усі, хто виконував свою роботу під обстрілами, ризикуючи життям.

Ті, хто отримав поранення, каліцтво чи захворювання внаслідок бойових дій, обстрілів, а також родини загиблих, мають право на одноразову грошову допомогу.

Олег Дзюбенко взяв участь у регіональній презентації реформи управління публічними інвестиціями

Олег Дзюбенко взяв участь у регіональній презентації реформи управління публічними інвестиціями30 червня у Києві відбулася регіональна презентація реформи управління публічними інвестиціями, участь у якій в онлайн-форматі взяв перший заступник голови Житомирської обласної ради Олег Дзюбенко.

Захід об’єднав представників Міністерства розвитку громад та територій України, народних депутатів, керівництво Київської, Житомирської та Черкаської областей, представників Проєктного офісу DREAM, органів місцевого самоврядування, а також міжнародних партнерів.