«Залиш ці гроші для себе»: загальноукраїнська інформаційна кампаніяВраховуючи існуючі виклики, які сьогодні постають перед державою, та необхідність впровадження принципів, закріплених в директивах ЄС, у зв’язку з євроінтеграційними прагненнями України, питання енергоефективності сьогодні є дуже важливим.

З метою популяризації практик енергоефективної поведінки серед громадян та представників бізнесу, 1 травня 2025 року стартувала загальноукраїнська інформаційна кампанія «Залиш ці гроші для себе».

Мета ініціативи — показати, що навіть невеликі зміни у споживанні енергії можуть давати відчутний ефект для домогосподарств, підприємств та держави.

Нещодавні дослідження свідчать: 72% українців намагаються впроваджувати енергоефективні звички у повсякденному житті . Чи є ви серед них?

Розробники та ініціатори інформаційної кампанії «Залиш ці гроші для себе» – Державне агентство з енергоефективності та енергозбереження України спільно з Міністерством розвитку громад, територій та інфраструктури України та Данським енергетичним агентством.

Більше про енергоефективність тут: www.eeua.org.ua

«Залиш ці гроші для себе»: загальноукраїнська інформаційна кампанія