ПАСПОРТ
Андрушківської територіальної громади,
центр – с.Андрушки

№ з/п Найменування показника Значення показника
1

Чисельність населення станом на
1 січня 2016 р.

у тому числі дітей:

3851

589

дошкільного віку 229
шкільного віку 360
2 Кількість населених пунктів, що входять до складу спроможної територіальної громади 5
3 Обсяг доходів (розрахунковий) спроможної територіальної громади, гривень у тому числі: 15392,4

сформованих відповідно до статті 64 Бюджетного кодексу України

бюджету розвитку

базової дотації

реверсної дотації

7965,2

417,1

0

-

4 Площа території спроможної територіальної громади, кв. кілометрів 99,2
5

Кількість закладів, що утримуються за рахунок бюджету органів місцевого самоврядування

у тому числі:

19

загальноосвітніх навчальних закладів I—III ступеня 3
загальноосвітніх навчальних закладів I—II ступеня 1
загальноосвітніх навчальних закладівI ступеня -
дошкільних навчальних закладів 3
закладів позашкільної освіти -
закладів культури 8
закладів фізичної культури -
фельдшерсько-акушерських пунктів /фельдшерських пунктів/ 1/2
амбулаторій, поліклінік 1
лікарень -
станцій швидкої допомоги -
6 Наявність приміщень для розміщення державних органів, установ, що здійснюють повноваження щодо: 6
правоохоронної діяльності 1
реєстрації актів цивільного стану та майнових прав 1
пенсійного забезпечення 1
соціального захисту 1
пожежної безпеки 1
казначейського обслуговування 1
7 Наявність приміщень для розміщення органів місцевого самоврядування 4

Відомості про територіальні громади, що увійдуть

до складу спроможної територіальної громади

№ з/п Найменування територіальних громад та населених пунктів, що входять до їх складу, із зазначенням адміністративного статусу Чисельність населеннястаном на
1 січня 2016 р.
Відстань до потенційного адміністративного центру спроможної територіальної громади, кілометрів
Андрушківська сільська рада 1949 0
1 с. Андрушки 1848 0
2 с. Новопаволоцьке 101 3
Харліївська сільська рада 501
3 с. Харліївка 501 10
Василівська сільська рада 423
4 с. Василівка 423 11
Макарівська сільська рада 978
5 с. Макарівка 978 7

АНАЛІТИЧНА ЗАПИСКА

щодо Андрушківської спроможної територіальної громади

(адміністративний центр – с. Андрушки)

1. Загальна характеристика

Андрушківська спроможна територіальна громада (далі – громада) базуватиметься на території Попільнянського району.

Громада розташовуватиметься у південно-східній частині Житомирської області.

До складу громади увійдуть 5 населених пунктів, на базі яких створено 4 сільських рад.

Мінімальна відстань населених пунктів до адміністративного центру складе 3 км, максимальна (1 населеного пункту) – 11 км.

Площа громади складатиме 99,2 кв. км.

Загальна кількість мешканців громади складе 3851 особа, у тому числі дітей: дошкільного віку – 229, шкільного віку – 360.

2. Економічний потенціал громади

На території, яку охоплює громада, зареєстровано 129 суб’єктів господарювання, у тому числі юридичних осіб – 35, фізичних осіб-підприємців – 94.

Функціонують 6 сільськогосподарських формувань, у тому числі 1 великотоварне: ТОВ «Сігнет Центр».

Торгівельні послуги надають 32 магазини, 1 аптека, 3 аптечних пунктів та 5 закладів громадського харчування.

Основну товарну структуру імпорту складає сільгосптехніка та обладнання.

Працює промислове підприємство ТОВ «Сігнет Центр» ( цукровий завод).

3. Транспортне сполучення

Усі населені пункти громади забезпечені постійним транспортним сполученням з адміністративним центром.

Транспортне сполучення забезпечується автомобільними дорогами загального користування.

Транспортний комплекс представлений 5 приватними підприємцями, які надають послуги з пасажирських перевезень на 13 автобусних маршрутах.

4. Бюджетна інфраструктура

За рахунок бюджету органів місцевого самоврядування, що увійдуть до громади, на її території функціонуватимуть:

4 заклади охорони здоров’я, а саме: 1 фельдшерсько-акушерський пункт, 2 фельдшерських пунктів та 1 амбулаторія;

7 закладів освіти, а саме: 3 загальноосвітніх навчальних закладів І-ІІІ ступеня, 1 загальноосвітній навчальний заклад І-ІІ ступеня та 3 дошкільні навчальні заклади;

8 закладів культури.

Кількість приміщень, придатних для розміщення державних органів складає 6 одиниць.

Кількість приміщень, придатних для розміщення органів місцевого самоврядування складає 4 одиниць.

Обсяг доходів загального фонду (прогноз в умовах 2016 року) громади становитиме 18298,9 тис. грн., у тому числі:

  • доходи без урахування трансфертів з державного бюджету (згідно статті 64 Бюджетного кодексу України) – 10089,0 тис. грн.,
  • базова дотація – ─,
  • освітня субвенція – 5849,5 тис.грн.,
  • медична субвенція (первинний рівень) – 2360,4 тис. грн.

Прогнозний обсяг видатків загального фонду громади становить 13607,6 тис. грн.

Баланс фінансових ресурсів загального фонду: + 4691,3 тис. грн.

Прогнозний обсяг бюджету розвитку: 115,0 тис.грн.

andryshivska otg

НОВИНИ

Програма «Єднання заради дії» оголошує конкурс стипендій для ВПО

Програма «Єднання заради дії» оголошує конкурс стипендій для ВПОПрограма «Єднання заради дії» оголошує конкурс стипендій для ВПО на короткострокові навчальні програми/курси для набуття знань і навичок, які допоможуть їм адаптуватися до ринку праці. Стипендія покриває вартість навчання, яку IREX оплатить безпосередньо навчальному закладу. 

У Житомирі відбувся показ фільму «Довга доба» до 1000 днів повномасштабної війни

У Житомирі відбувся показ фільму «Довга доба» до 1000 днів повномасштабної війни19 листопада в кінотеатрі ім. Івана Франка відбувся показ документального фільму «Довга доба» режисера Алана Бадоєва. Стрічка розповідає про перші дні вторгнення російських військ в Україну у лютому 2022 року через особисті історії українців, зняті на їхні смартфони.

1000 днів незламності: у Житомирі вшанували пам’ять Героїв

1000 днів незламності: у Житомирі вшанували пам’ять ГероївТисяча днів боротьби, тисяча днів болю і незламної віри в Перемогу. Сьогодні на Алеї Слави Героїв у Житомирі відбулося покладання квітів до пам’ятних стендів із фотографіями воїнів, які віддали своє життя за свободу і незалежність України.

У скорботному заході взяли участь керівники області та міста, депутати Житомирської обласної ради, представники виконавчого апарату обласної ради, структурних підрозділів Житомирської ОВА та Житомирської міськради, військовослужбовці, правоохоронці, родини загиблих Героїв, духовенство та громадськість.