Житомирська обласна рада оголошує конкурс на заміщення вакантної посади директора Житомирського професійного ліцею Житомирської обласної ради Повне найменування закладу: Житомирський професійний ліцей Житомирської обласної ради. Місцезнаходження закладу: вул. Небесної сотні, 43, м. Житомир. Найменування посади: директор Житомирського професійного ліцею Житомирської обласної ради. Посадові обов’язки: - організовує діяльність професійного ліцею, вирішує питання фінансово-господарської діяльності професійного ліцею; - діє без довіреності від імені професійного ліцею, укладає договори з юридичними та фізичними особами, представляє заклад у всіх органах державної влади, установах, громадських організаціях, на підприємствах; - у встановленому порядку персонально відповідає за результати діяльності професійного ліцею; - призначає на посаду та звільняє з посади працівників, затверджує відповідно до кваліфікаційних характеристик їхні посадові обов’язки; - затверджує в межах наявного фонду заробітної плати штатний розпис та чисельність працівників професійного ліцею; - погоджує у порядку, що встановлений Органом управління майном, структуру і штатну чисельність професійного ліцею; - розпоряджається у межах своїх повноважень майном професійного ліцею, у тому числі його коштами (відчуження, списання та передача в користування (оренду) майна, що є спільною власністю територіальних громад сіл, селищ, міст області і закріплене за професійним ліцеєм на праві оперативного управління, здійснюються у порядку, що встановлений Органом управління майном); - забезпечує організацію освітнього процесу, функціонування внутрішньої системи забезпечення якості освіти та здійснення контролю за виконанням освітніх програм (навчальних планів); - забезпечує створення необхідних умов для підготовки, перепідготовки та підвищення кваліфікації робітників; - створює необхідні умови для методичної та творчої роботи педагогічних працівників, навчання здобувачів освіти, використання і впровадження ними прогресивних форм і методів здобування освіти, розвитку інноваційної діяльності, проведення педагогічних експериментів; - видає у межах своєї компетенції накази і розпорядження, заохочує працівників, здобувачів освіти професійного ліцею та застосовує передбачені законодавством заходи впливу та стягнення; - встановлює щорічну винагороду, матеріальну допомогу, премії, доплати, надбавки до посадових окладів і ставок заробітної плати та інше матеріальне заохочення працівникам професійного ліцею за конкретні результати праці; - забезпечує безпечні та нешкідливі умови здобуття освіти, праці; - разом із замовниками робітничих кадрів забезпечує здобувачів освіти під час виробничого навчання та виробничої практики на виробництві спеціальним одягом та засобами індивідуального захисту; - на підставі наданих у встановленому порядку звернень осіб з особливими освітніми потребами, їхніх батьків або законних представників утворює у визначеному законодавством порядку інклюзивні групи для навчання осіб з особливими потребами; - забезпечує збереження та ефективне використання за призначенням закріпленого за професійним ліцеєм майна відповідно до законодавства. - сприяє та створює умови для діяльності органів самоврядування закладу освіти; - сприяє здоровому способу життя здобувачів освіти та працівників закладу освіти; - дійснює інші повноваження відповідно до законодавства; Директор професійного ліцею щорічно звітує перед загальними зборами колективу професійного ліцею. Умови оплати праці: посадовий оклад - 7449,00 грн., надбавки, доплати та премії встановлюються згідно з контрактом, відповідно до Постанов Кабінету Міністрів України від 30.08.2002 № 1298 “Про оплату праці працівників на основі Єдиної тарифної сітки розрядів і коефіцієнтів з оплати праці працівників установ, закладів та організацій окремих галузей бюджетної сфери”, від 2004.2007 № 643 “Про затвердження розмірів підвищення посадових окладів (ставок заробітної плати) та додаткової оплати за окремі види педагогічної діяльності у співвідношенні до тарифної ставки”, від 23.03.2011 № 373 “Про встановлення надбавки педагогічним працівникам закладів дошкільної, позашкільної, загальної середньої, професійної(професійно-технічної), вищої освіти, інших установ і закладів незалежно від їх підпорядкування”, наказів Міністерства освіти і науки України від 26.09.2005 № 557 “Про впорядкування умов оплати раці та затвердження схем тарифних розрядів працівників навчальних закладів, установ освіти та наукових установ”, від 15.04.1993 № 102 “Про затвердження Інструкції про порядок обчислення заробітної плати працівникам освіти”. Кваліфікаційні вимоги до керівника закладу: у конкурсі можуть брати участь особи, які вільно володіють державною мовою, мають вищу освіту другого рівня за ступенем магістра (спеціаліста), моральні якості і фізичний стан яких дає змогу виконувати обов’язки керівника закладу, та стаж роботи на керівних посадах системи професійної (професійно-технічної) освіти або в галузі економіки, для якої здійснюється підготовка робітничих кадрів у цьому закладі освіти, не менше трьох років. Особи, які бажають взяти участь у конкурсному відборі, подають в Житомирську обласну раду такі документи: - заяву про участь у конкурсі з наданням згоди на обробку персональних даних відповідно до Закону України «Про захист персональних даних»; - автобіографію; - копію паспорта громадянина України або ID-картки; - копію документа про вищу освіту не нижче ступеня магістра (спеціаліста); - копію трудової книжки; - довідку про відсутність судимості. Особа може подавати інші документи, які підтверджують її професійні та/або моральні якості. Документи кандидати подають особисто у Департамент освіти і науки Житомирської облдержадміністрації з 8.00 до 17:15 протягом 30 календарних днів з дня оприлюднення оголошення за адресою: м. Житомир, майдан ім. С.П. Корольова, 12, каб. 509. Про дату та місце початку конкурсного відбору буде повідомлено додатково. Загальна тривалість конкурсу не більше двох місяців із дня оголошення конкурсу, а в разі оскарження його результатів – не більше чотирьох місяців. Прізвище, ім’я та по батькові, номер телефону та адреса електронної пошти особи, яка уповноважена приймати документи для участі в конкурсі та надавати інформацію про конкурс: Майстренко Тетяна Миколаївна, тел.:42-14-01, е-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.. За додатковою інформацією звертатися за телефонами: 43-21-44; 43-21-45.