Паспорт
Городницької територіальної громади
центр – смт Городниця

№ з/п Показники Значення показників
1 Кількість населення станом на 1 січня 2015 року, в тому числі: 7889
дітей дошкільного віку 521
дітей шкільного віку 1019
Кількість населення станом на 1 січня 2016 року 7696
2 Кількість населених пунктів, що входять до спроможної територіальної громади 12
3 Обсяг доходів (розрахунково) спроможної територіальної громади (тис.грн.): 12838,3
сформованих відповідно до статті 64 Бюджетного кодексу України 10300
бюджету розвитку -
базової дотації 2538,3
реверсної дотації -
4 Площа території громади 18,6
5 Кількість закладів, що утримуються за рахунок бюджету органів місцевого самоврядування: 38
школи І-ІІІ ступеня 1
школи І-ІІ ступеня 5
школи І ступеня -
дитячі садки 4
заклади позашкільної освіти -
культури 19
фізичної культури 1
фельдшерсько-акушерські пункти 6
амбулаторії, поліклініки -
Лікарні 1
станції швидкої допомоги 1
6 Наявність державних органів, установ, що утримуються за рахунок державного бюджету: 6
правоохоронних органів 1
реєстрації актів цивільного стану та майнових прав 1
Пенсійного фонду 1
соціального захисту 1
протипожежної безпеки 1
Казначейства 1
7 Наявність приміщень, придатних для розміщення: 2
Органів місцевого самоврядування 1
Державних органів 1

Відомості про територіальні громади,

що увійдуть до складу об’єднаної територіальної громади

Порядковий номер Найменування територіальних громад та населених пунктів, що входять до їх складу, із зазначенням адміністративного статусу Чисельність населення станом на 1 січня 2015 р. Відстань до потенційного адміністративного центру спроможної територіальної громади, кілометрів
Городницька селищна рада 5354
1 смт Городниця 5354
Лучицька сільська рада 833
2 с. Лучиця 524 31
3 с. Анастасівка 54 23
4 с. Мала Анастасівка 224 25
5 с. Перелісок 31 20
Червоновільська сільська рада 490
6 с. Червона Воля 347 34
7 с. Перелісянка 72 27
8 с. Прихід 71 20
Кленівська сільська рада 1048
9 с. Кленова 519 15
10 с. Брониця 138 18
11 с. Дубники 297 8
12 с. Липине 94 13

АНАЛІТИЧНА ЗАПИСКА
щодо Городницької спроможної територіальної громади

(адміністративний центр – с. Городниця)

1. Загальна характеристика

Городницька селищна об’єднана територіальна громада (далі – громада) базуватиметься на частині території Новоград-Волинського району.

До складу громади увійдуть 12 населених пунктів, на базі яких утворено 4 органи місцевого самоврядування, у тому числі у тому числі смт Городниця (селищна рада) та 11 сіл (3 сільські ради).

Мінімальна відстань населених пунктів до адміністративного центру складе 8 км., максимальна ( 1 населеного пункту) – 34 км.

Площа громади складатиме 18,6 кв.км.

Загальна кількість мешканців громади складає 7889 чол., у тому числі дітей: дошкільного віку – 521,  шкільного віку – 1019.

2. Економічний потенціал громади

На території, яку охоплює громада, зареєстровано 141 суб’єкт господарювання, у тому числі юридичних осіб – 60, фізичних осіб-підприємців – 81.

В промисловості провідною є деревопереробна галузь.

Функціонують 2 промислові підприємства: ДП «Городницький лісгосп» та Споживче товариство «Городницький хлібозавод».

Торгівельні послуги надають 27 магазинів, 3 аптечних кіоски і аптеки, 1 АЗС та 3 заклади громадського харчування.

Основну товарну структуру імпорту складає обладнання.

3. Транспортне сполучення

Усі населені пункти громади забезпечені постійним транспортним сполученням з адміністративним центром.

Транспортне сполучення забезпечується автомобільними дорогами загального користування.

Транспортний комплекс представлений 4 приватними підприємцями, які надають послуги з пасажирських перевезень на 7 автобусних маршрутах.

4. Бюджетна інфраструктура

За рахунок бюджету об’єднаної громади на її території функціонуватимуть:

8 закладів охорони здоров’я, у тому числі: 6 фельдшерсько-акушерських пункти, 1 лікарня, 1 станція постійного базування швидкої допомоги;

10 закладів освіти, в тому числі: 1 загальноосвітній навчальний заклад   І-ІІІ ступеня, 5 загальноосвітніх навчальних заклади І-ІІ ступеня, 4  дошкільні навчальні заклади;

19 закладів культури;

1 заклад фізичної культури.

Кількість приміщень, придатних для розміщення державних органів, складає 1 одиниця.

Кількість приміщень, придатних для розміщення органів місцевого самоврядування, складає 1 одиницю.

Обсяг доходів загального фонду (прогноз в умовах 2016 року) громади становитиме 29402,8 тис. грн., у тому числі:

  • доходи без урахування трансфертів з державного бюджету (згідно статті 64 Бюджетного кодексу України) – 11200,0 тис. грн.,
  • базова дотація –2895,2 тис. грн.,
  • освітня субвенція – 10214,6 тис.грн.,
  • медична субвенція (первинний рівень) – 5093,0 тис. грн.

Прогнозний обсяг видатків загального фонду громади становить 19210,7 тис. грн.

Баланс фінансових ресурсів загального фонду:  + 10192,1 тис. грн.

  • Прогнозний обсяг бюджету розвитку:─.

nov vol ray

НОВИНИ

Володимир Ширма взяв участь у регіональній конференції «Стратегічне планування: від затвердженого документа до успішного впровадження»

Володимир Ширма взяв участь у регіональній конференції «Стратегічне планування: від затвердженого документа до успішного впровадження»Сьогодні, 7 травня, заступник голови Житомирської обласної ради Володимир Ширма долучився до підсумкової конференції «Стратегічне планування: від затвердженого документа до успішного впровадження» за участі громад-партнерок Проєкту USAID «ГОВЕРЛА».

Володимир Ширма відзначив медичних сестер з нагоди професійного свята

Володимир Ширма відзначив медичних сестер з нагоди професійного свята Сьогодні у Житомирському медичному інституті відбулась обласна конференція та урочистості з нагоди прийдешнього Міжнародного дня медичної сестри. 

Уряд затвердив перелік документів для проходження медико-соціальної експертизи

Уряд затвердив перелік документів для проходження медико-соціальної експертизиВнаслідок війни збільшується кількість людей, які потребують встановлення інвалідності, значну частину серед них складають військовослужбовці. У зв’язку з цим визначено чіткий перелік документів, що подають пацієнти для проходження медико-соціальної експертизи. Це дозволить зменшити навантаження на людей та скоротить терміни оформлення документів для подачі до медико-соціальних експертних комісій (МСЕК).