ОГОЛОШЕННЯ
на заміщення посад

          Житомирська обласна рада оголошує конкурс на заміщення вакантних посад керівників об’єктів спільної власності територіальних громад сіл, селищ, міст області:

  1. Директора комунальної установи “Тетерівський дитячий будинок-інтернат” Житомирської обласної ради.

          У конкурсі можуть брати участь громадяни України, які мають вищу освіту не нижче  магістра у  відповідній галузі знань і стаж роботи на керівних посадах не менше п’яти років.

  1. Директора комунальної установи “Коростенський геріатричний пансіонат для ветеранів війни та праці” Житомирської обласної ради.

    У конкурсі можуть брати участь громадяни України, які мають вищу освіту з освітнім рівнем магістра у відповідній галузі знань (“Право”, “Охорона здоров’я”, “Соціальна робота”, “Освіта/Педагогіка”, “Управління та адміністрування”) і стаж роботи на керівних посадах нижчого рівня не менше п’яти років.

  1. Директора  комунального підприємства “Готельний комплекс  “Україна”  Житомирської обласної ради.

          У конкурсі можуть брати участь громадяни України, які мають вищу освiту другого рiвня за ступенем магiстра за вiдповiдною галуззю знань або вищу освiту другого рiвня за ступенем магiстра та пiслядипломну освiту за галуззю знань «Управлiння та адміністрування» або «Право», стаж роботи на керівних посадах нижчого рівня не менше пяти рокiв.

Термін подання заяв: 30 календарних днів з дня опублікування оголошення.

          Особи, які бажають взяти участь у конкурсі, подають у Житомирську обласну  раду  за  адресою:  м. Житомир,  майдан ім. С.П. Корольова, 1, каб. 115, такі документи:

  • заяву про участь у конкурсі;
  • особовий листок з обліку кадрів;
  • автобіографію;
  • копію диплома про освіту;
  • копію паспорта;
  • е-декларацію за минулий рік (для кандидата на посаду директора підприємства);
  • попередження про спеціальні обмеження;
  • письмову згоду на обробку персональних даних;
  • дві фотографії розміром 6Х4 см;
  • копію трудової книжки;

        - пропозиції кандидата щодо подальшої діяльності закладу соціального захисту, передбаченої  його установчими документами (програма діяльності, викладена у довільній формі),  фінансово-економічної діяльності підприємства, викладені у формі бізнес-плану;

        - інші документи, передбачені чинним законодавством.

          Особи можуть подавати додаткову інформацію стосовно своєї освіти, досвіду роботи, професійного рівня і репутації (характеристики, рекомендації).

          За довідками звертатися за телефонами: 43-21-44; 43-21-45.