Мінреінтеграції пояснює, як отримати картку платника податків, перебуваючи за кордоном Перебуваючи за кордоном, чимало українців стикається з проблемою відновлення документів. Розповідаємо, як можна отримати картку платника податків, перебуваючи поза межами України. Які документи потрібні? Заповнена заява за формою № 5ДР. Копія паспорта з чітким зображенням документа. Посилання на форму Де можна отримати картку платника податків: особисто у закордонній дипломатичній установі України; за письмовим клопотанням на вказану адресу за кордоном (документи надсилаються поштою); через представника в українській податковій. Звертаємо увагу, що для отримання картки платника податків представником необхідно мати такі документи: довіреність, документ, що посвідчує особу представника, копію документа, що посвідчує особу довірителя.