Депутати підтримали ряд звернення, що стосуються проблемних питань області Обласні народні обранці, вкрай стурбовані ситуацією, яка склалася щодо фінансування Поліського природного заповідника. Так, у 2020 році на території області виникло 1619 пожеж. 28 квітня 2020 року виникла лісова пожежа в Перганському лісництві Поліського природного заповідника на території Олевського району. Для ліквідації наслідків пожежі були залучені сили та засоби Управління ДСНС України в Житомирській області, місцевих лісогосподарських підприємств. Пожежу було ліквідовано 05 травня 2020 року. Рішенням Житомирської обласної ради від 24.12.2020 № 32, затверджено кошторис витрат обласного фонду охорони навколишнього природного середовища на 2021 рік. І відповідно рішення кошти спрямовуються на виконання заходів, передбачених Програмою охорони навколишнього природного середовища в Житомирській області на 2018-2022 роки, затвердженою рішенням Житомирської обласної ради від 21.12.2017 № 880. Проте, придбання паливно-мастильних матеріалів не належить до «Переліку видів діяльності, що належать до природоохоронних заходів», затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 17 вересня 1996 року №1147, додержання якого є обов’язковим при використанні коштів фонду охорони навколишнього природного середовища. У зв’язку із зазначеним, вирішення питання придбання паливно-мастильних за рахунок коштів обласного фонду охорони навколишнього природного середовища стало не можливим. Відповідно до ст. 46 Закону України «Про природно-заповідний фонд України» фінансування заходів щодо природних заповідників, біосферних заповідників, національних природних парків, а також ботанічних садів, дендрологічних парків та зоологічних парків загальнодержавного значення здійснюється за рахунок коштів державного бюджету. Тому, депутати звернулись з проханням посприяти у вирішенні питання щодо здійснення фінансування Поліського природного заповідника з метою їх спрямування на забезпечення паливно-мастильними матеріалами та виконання необхідних протипожежних заходів. Також було підтримано ще 7 звернень депутатського корпусу Житомирської обласної ради до Президента України, Верховної ради, Кабінету Міністрів та профільних Міністерств. Звернення стосувались: пенсійного забезпечення осіб, звільнених з військової служби, та ветеранів силових структур, фінансування закладів охорони здоров’я вторинного та третинного рівнів, про відкликання законопроєкту від 11.06.2021 № 5651, реформування податкової системи України, недопущення погіршення бізнес-клімату в Україні в зв’язку з прийняттям у першому читанні законопроєкту № 5600 „Про внесення змін до Податкового кодексу України та деяких законодавчих акт. Депутати одноголосно підтримали усі запропоновані проекти рішень. Особливу увагу приділивши звернення до Кабінету Міністрів України щодо електрифікації залізниці, що проходить територією Житомирської області. Житомирщина має добре розвинуту мережу залізниць, яка цілком придатна для того, щоб стати основою для створення високоякісної мережі приміського сполучення як в межах області, так і з суміжними регіонами (Київщина, Вінниччина, Хмельниччина, Рівненщина). Наразі соціально-економічний розвиток та сучасні перспективи створюють необхідність удосконалення системи приміських залізничних перевезень у Житомирській області. Під час зустрічі голови Житомирської обласної ради та керівництва АТ «Укрзалізниця» було обговорено питання про заплановану у поточному році реалізацію проєкту з електрифікації залізничної лінії напрямку Житомир-Новоград-Волинський. «… актуальним та невирішеним залишається питання щодо реалізації проєкту з електрифікації залізної дороги за маршрутом Бердичів-Житомир-Коростень-Овруч-Держкордон, який дозволить сполучити між собою найбільші міста області. На сьогодні у цьому напрямку спостерігається найбільший пасажиропотік, який забезпечується лише автомобільним транспортом і має найнижчий якісний рівень. У зв’язку із зазначеним, депутатський корпус Житомирської обласної ради звертається з проханням передбачити у державному бюджеті на 2021 рік фінансування на електрифікацію залізниці, що проходить територією Житомирської області, зокрема, залізної дороги за маршрутом Бердичів-Житомир-Коростень-Овруч-Держкордон», - йдеться у зверненні.