16-та сесія обласної ради восьмого скликання завершила свою роботу Сьогодні, 17 серпня, відбулось пленарне засідання 16-ої сесії Житомирської обласної ради восьмого скликання, на якому були присутні 46 депутатів. Зібрання пройшло під головуванням заступника голови обласної ради Володимира Ширми. Участь у роботі сесії брали начальник Житомирської ОВА Віталій Бунечко та його заступники, керівники структурних підрозділів Житомирської ОВА, представники виконавчого апарату обласної ради та правоохоронних органів. Традиційно сесія розпочалася із виконання Державного Гімну України та вшанування пам’яті загиблих захисників України хвилиною мовчання. У ході засідання депутати розглянули 50 питань порядку денного, більшість з яких стосувалися комунальної власності. Майже всі питання, які були винесені на розгляд сесії, були підтримані. Зокрема, питання про переукладання контрактів із керівниками комунальних закладів області, питання про надання дозволів на розроблення технічної документації із землеустрою та затвердження проєктів землеустрою щодо відведення земельних ділянок та надання їх у постійне користування ЖОКАП «Житомироблагроліс» та інші. Так, у ході засідання підтримали питання про укладання договорів суперфіцію з Департаментом регіонального розвитку Житомирської ОВА на безоплатне користування земельними ділянками для будівництва споруди цивільного захисту та території Новоборівського дитячого будинку-інтернату Житомирської обласної ради, реконструкції майнового комплексу КНП «Житомирська обласна дитяча клінічна лікарня» Житомирської обласної ради, реконструкції майнового комплексу КНП «Обласна клінічна лікарня ім.О.Ф. Гербачевського» Житомирської обласної ради. Також у ході сесійного засідання депутати погодили безоплатну передачу Літературно-меморіального музею Лесі Українки у комунальну власність Звягельської міської територіальної громади. Депутати не підтримали питання щодо дострокового припинення повноважень депутатів Житомирської обласної ради 8-го скликання – Віктора Развадовського та Олександра Савченка. Фотозвіт сесії тут