Куди звертатися у разі зникнення зв’язку із захисником Постійний зв’язок з військовослужбовцем – це те, що заспокоює його близьких та рідних. Але виникають ситуації, коли через об’єктивні причини зв’язок із бійцем втрачається. Тож куди звертатися родичам захисника у разі втрати з ним контакту, роз’яснюють у Міноборони України. Якщо зв’язок з військовим перервався без попередження та відсутній довше ніж зазвичай, його рідні мають зробити наступне: Немає зв’язку понад 3 дні – звернутися до його безпосереднього командира. Відсутній зв’язок із безпосереднім командиром – звернутися до командира частини чи до його заступника з морально-психологічного забезпечення. Втрачено контакт з військовослужбовцем більш ніж 10 днів, а зв’язку з командиром немає – звернутися до Територіального центру комплектування та соціальної підтримки за місцем призову захисника. Щоб зменшити ризик втрати контакту, у МОУ радять військовим та їхнім родинам попередньо домовитися щодо правил зв’язку, зокрема: визначити періодичність, з якою відбуватиметься контакт; домовитись, хто телефонує першим та у який час; обговорити, за яких обставин рідним захисника слід звертатися до його командирів чи бойових побратимів. Увага! У разі виникнення додаткових питань рідні можуть звернутися на гарячу лінію Міноборони за номером: 0 800 500 442.