Методологія оцінювання управління фінансами в територіальних громадах: алгоритм дій «Як оцінити ефективність управління бюджетними коштами та комунальною власністю територіальної громади?» – питання, яке постає перед очільниками органів місцевого самоврядування, розпорядниками коштів та громадськими активістами. Адже своєчасна діагностика законності прийняття рішень, відповідності їх чинному законодавству дозволяє як виправити помилки, у разі їх наявності та не допускати їх в подальшому, або ж упевнитись у їх правомірності. Команда експертів Програми USAID DOBRE переймається цим питанням не перший рік, а наразі удосконалила та оновила попередню редакцію Методології оцінювання управління фінансами в територіальних громадах з урахуванням особливостей законодавства воєнного стану. Наразі методологія є простим, зрозумілим алгоритмом дій, основу якого складає моніторинг відповідності управлінських рішень вимогам чинних нормативних актів. Спектр питань, який охоплено, включає в себе: бюджетний процес, в т.ч.: залучення громадськості, гендерне бюджетування, оприлюднення інформації; адміністрування доходів, включаючи формування дохідної бази; виконання бюджету; управління активами; внутрішній аудит та багато іншого. Кожний розділ містить перелік питань, котрі необхідно перевірити, а також посилання на нормативно-правові акти та відкриті джерела інформації, які будуть необхідними для цього. Для проведення оцінки ефективності управління фінансами Методологію можна застосовувати як в повному обсязі, так і чи частково, склавши щодо конкретного об’єкта індивідуальний перелік питань, які потребують дослідження. Завантажити Методологію, PDF, 683 кБ Ця Методологія стане в пригоді представникам місцевого самоврядування та громадських організацій, експертам і науковцям, які мають на меті провести повне або часткове оцінювання управління фінансами в територіальної громади чи розпорядника бюджетних коштів. Джерело: сайт Децентралізації