ПРОЄКТ

Україна
ЖИТОМИРСЬКА ОБЛАСНА РАДА
РІШЕННЯ

П’ята сесія                                                                                       VIІІ скликання

від                       №                     

Про надання згоди на передачу
об’єкта та вартості виконаних робіт

Відповідно до статей 43, 60 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», розпорядження голови Житомирської обласної державної адміністрації від 05.04.2017 №120 «Про визначення єдиного замовника з будівництва, реконструкції, реставрації та капітального ремонту об’єктів», розглянувши подання обласної державної адміністрації від 16.06.2021  № 3327/2-21/45, враховуючи рекомендації постійної   комісії обласної ради  з питань комунальної  власності та майнових відносин від                            , обласна рада

ВИРІШИЛА:

  1. Надати згоду на передачу з балансу Департаменту регіонального розвитку Житомирської обласної державної адміністрації на баланс комунального підприємства по експлуатації адмінбудинків Житомирської обласної ради, об’єкта та вартості виконаних за рахунок обласного бюджету робіт по об’єкту «Реконструкція підсвітки фасаду адмінбудівлі Житомирської обласної ради за адресою: м. Житомир, м-н ім. С.П. Корольова, 1» у
    сумі 299849,17 грн.
  2. Керівникам вищевказаних Департаменту та комунального підприємства здійснити приймання-передачу об’єкта та вартості виконаних робіт, зазначених у пункті 1 рішення, відповідно до чинного законодавства та у місячний термін надати Житомирській обласній раді акт приймання-передачі.
  3. Контроль за виконанням рішення покласти на постійну комісію обласної ради з питань комунальної власності та майнових відносин.

Голова обласної ради                                                                      В.І. Федоренко

Розробник проєкту рішення:
Виконавчий апарат  Житомирської обласної ради.
Відповідальна особа:Трегуб Л.М. – консультант  відділу з питань
управління об’єктами спільної власності та майнових відносин
управління майном виконавчого апарату обласної ради, 43-21-48