Про надання дозволу на розроблення проєкту землеустрою Проєкт УкраїнаЖИТОМИРСЬКА ОБЛАСНА РАДАРІШЕННЯ П’ята сесія VIIІ скликання від № Про надання дозволуна розроблення проєкту землеустрою Відповідно до ст. ст. 8, 79-1, 122, 123, 124, 134 Земельного кодексу України, ст. ст. 22, 50 Закону України «Про землеустрій», ст. 43 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», розглянувши клопотання ТОВ «Маркол» від 02.06.2021 № 16, нотаріально засвідчені заяви дочірнього підприємства «Новоград-Волинський лісгосп АПК» Житомирського обласного комунального агролісогосподарського підприємства «Житомироблагроліс» Житомирської обласної ради від 25.05.2021 № 496 та дочірнього підприємства «Ємільчинський лісгосп АПК» Житомирського обласного комунального агролісогосподарського підприємства «Житомироблагроліс» Житомирської обласної ради від 01.06.2021 № 618, враховуючи рекомендації постійних комісій обласної ради з питань агропромислового комплексу, земельних відносин та розвитку села від , з питань комунальної власності та майнових відносин від , обласна рада ВИРІШИЛА: Надати дозвіл ТОВ «Маркол» на розроблення проєкту землеустрою щодо відведення земельних ділянок орієнтовними площами 4,8 га за межами населених пунктів Чижівської сільської ради та 1,1 га за межами населених пунктів Ємільчинської селищної ради Новоград-Волинського району Житомирської області в оренду для розміщення та експлуатації основних, підсобних і допоміжних будівель та споруд підприємствами, що пов'язані з користуванням надрами. Розроблення проєкту землеустрою щодо відведення земельної ділянки провести згідно з чинним законодавством. Контроль за виконанням рішення покласти на постійну комісію обласної ради з питань комунальної власності та майнових відносин. Голова обласної ради В.І. Федоренко Розробник проєкту рішення:виконавчий апарат Житомирської обласної ради.Відповідальна особа: Ходаківський О.О. – консультант відділуз питань управління об’єктами спільної власностіта майнових відносин управління майном, 43-21-56.Дата розміщення на офіційному веб-сайті обласної ради: __. __._____