Про надання згоди на проведення ремонтно-реставраційних робіт по об’єкту «Ремонтно-реставраційні роботи підвального приміщення (облаштування приміщень, які плануються до використання для укриття населення) комунального підприємства «Житомирський ака Україна ЖИТОМИРСЬКА ОБЛАСНА РАДА РІШЕННЯ Двадцять третя сесія VІІІ скликання від № Про надання згоди на проведення ремонтно-реставраційних робіт по об’єкту «Ремонтно-реставраційні роботи підвального приміщення (облаштування приміщень, які плануються до використання для укриття населення) комунального підприємства «Житомирський академічний український музично-драматичний театр ім. І.А. Кочерги» Житомирської обласної ради за адресою: майдан Соборний, 6, м. Житомир» Відповідно до законів України «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про регулювання містобудівної діяльності», пункту 28 Порядку виконання підготовчих та будівельних робіт, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 13.04.2011 №466, зі змінами, рішення Житомирської обласної ради від 07.03.2024 № 717 «Про передачу повноважень функцій замовника», враховуючи рекомендації постійної комісії обласної ради з питань бюджету та комунальної власності від , обласна рада ВИРІШИЛА: Надати згоду Департаменту регіонального розвитку Житомирської обласної державної (військової) адміністрації на проведення ремонтно-реставраційних робіт по об’єкту «Ремонтно-реставраційні роботи підвального приміщення (облаштування приміщень, які плануються до використання для укриття населення) комунального підприємства «Житомирський академічний український музично-драматичний театр ім. І.А. Кочерги» Житомирської обласної ради за адресою: майдан Соборний, 6, м. Житомир». Контроль за виконанням рішення покласти на постійну комісію обласної ради з питань бюджету та комунальної власності. Перший заступник голови обласної ради О.М. Дзюбенко Розробник проекту рішення: Управління майном Житомирської обласної ради Відповідальна особа: Мосейчук О.В. – консультант відділу з питань об’єктів спільної власності Управління майном Житомирської обласної ради