ОГОЛОШЕННЯ конкурсу на заміщення вакантної посади директора комунального некомерційного підприємства “Обласний медичний центр спортивної медицини” Житомирської обласної ради ОГОЛОШЕННЯ Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 27.12.2017 № 1094 “Про затвердження Порядку проведення конкурсу на зайняття посади керівника державного, комунального закладу охорони здоров’я”, рішення обласної ради від 21.12.2017 № 900 “Про затвердження Положення про порядок управління об’єктами спільної власності територіальних громад сіл, селищ, міст області”, зі змінами, розпорядження голови Житомирської обласної ради від 16.09.2021 № 75 “Про проведення конкурсу на заміщення вакантної посади директора комунального некомерційного підприємства “Обласний медичний центр спортивної медицини” Житомирської обласної ради” конкурсна комісія оголошує конкурс на заміщення вакантної посади директора комунального некомерційного підприємства “Обласний медичний центр спортивної медицини” Житомирської обласної ради. Конкурс оголошується на підставі рішення конкурсної комісії від 08.10.2021 (протокол № 1). Найменування закладу: комунальне некомерційне підприємство “Обласний медичний центр спортивної медицини” Житомирської обласної ради. Місцезнаходження закладу: Україна, м. Житомир, майдан Перемоги, 10а. Основні напрями діяльності закладу: проведення медичного забезпечення спортсменів-членів збірних команд України та їх резерву, учнів дитячо-юнацьких спортивних шкіл, спеціалізованих спортивних інтернатів, спеціалізованих закладів освіти з фізичної культури та спорту різного рівня, осіб, які займаються оздоровчою фізичною культурою, а також надання лікувально-профілактичної допомоги зазначеному вище контингенту та іншим верствам населення для відновлення здоров’я і працездатності засобами лікувальної фізкультури та здійснення організаційно-методичного керівництва лікувально-фізкультурною службою в регіоні (області, місті, районі). Статут комунального некомерційного підприємства “Обласний медичний центр спортивної медицини” Житомирської обласної ради затверджено рішенням Житомирської обласної ради від 23.05.2019 № 1431 (за посиланням). Структура закладу (за посиланням). Умови оплати праці директора комунального некомерційного підприємства “Обласний медичний центр спортивної медицини” Житомирської обласної ради визначаються у контракті та не можуть бути меншими, ніж передбачено законодавством. Істотні умови контракту визначені постановою Кабінету Міністрів України від 21.08.2019 № 792 “Про затвердження Порядку укладення контракту з керівником державного, комунального закладу охорони здоров’я та типових форм контракту з керівником державного, комунального закладу охорони здоров’я”. Кваліфікаційні вимоги: - вища освіта ІІ рівня за ступенем магістра спеціальності галузі знань “Управління та адміністрування” або “Публічне управління та адміністрування”, або “Право”, aбо “Соціальні та поведінкові науки”, або “Гуманітарні науки”, або “Охорона здоровя” та спеціалізацією “Організація і управління охороною здоровя”. - стаж роботи на керівних посадах не менше 7 років. Для участі у конкурсі особи подають особисто або надсилають поштою у Житомирську обласну раду конкурсній комісії за адресою: м. Житомир, майдан ім. С.П. Корольова, 1, каб. 115, такі документи: - копію паспорта громадянина України; - письмову заяву про участь у конкурсі із зазначенням основних мотивів для зайняття посади за формою згідно з додатком 1 до Порядку проведення конкурсу на зайняття посади керівника державного, комунального закладу охорони здоров’я, затвердженого постановою КМУ від 27.12.2017 №1094 (надалі – Порядок); - резюме у довільній формі; - автобіографію; - копії документів про освіту, науковий ступінь, вчене звання (при наявності), кваліфікаційну категорію, підвищення кваліфікації, які підтверджують відповідність претендента кваліфікаційним вимогам до керівника закладу охорони здоров’я, а також копію трудової книжки, або інших документів, що підтверджують досвід роботи; - згоду на обробку персональних даних згідно з додатком 2 до Порядку; - конкурсну пропозицію обсягом не більше 15 сторінок друкованого тексту в паперовій та електронній формі; - довідку МВС про відсутність судимості; - медичні довідки про стан здоров’я, щодо перебування особи на обліку у психоневрологічному та наркологічному закладі охорони здоров’я за формами, затвердженими МОЗ; - попередження стосовно встановлених Законом України “Про запобігання корупції” вимог та обмежень, підписане претендентом на посаду, за формою згідно з додатком 3 до Порядку; - заяву про відсутність у діях особи конфлікту інтересів згідно з додатком 4 до Порядку; - підтвердження подання декларації особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, за минулий рік (відповідно до абзацу першого частини третьої статті 45 Закону України “Про запобігання корупції”. Документи, крім заяви про участь у конкурсі, подаються в запечатаному вигляді. Особа, яка виявила бажання взяти участь у конкурсі, може подавати додаткові документи стосовно досвіду роботи, професійної компетенції і репутації (характеристики, рекомендації, наукові публікації тощо). Відповідальність за достовірність поданих документів несе претендент. Конкурсна пропозиція може містити проєкт плану розвитку закладу на середньострокову перспективу (три - п'ять років), в якому передбачаються: план реформування закладу протягом одного року; - заходи з виконання завдань закладу і результати аналізу можливих ризиків, пропозиції з поліпшення економічних та фінансових показників закладу, підвищення ефективності його діяльності, запобігання корупції; - пропозиції щодо залучення інвестицій для розвитку закладу; - пропозиції (відомості) щодо очікуваної динаміки поліпшення основних показників діяльності закладу. Документи для участі в конкурсі приймаються в робочі дні тижня упродовж 30 календарних днів після дати оприлюднення оголошення (до 08.11.2021 включно) та реєструються як вхідна кореспонденція Житомирської обласної ради. Місце проведення конкурсу: прес-центр, м. Житомир, майдан ім. С.П. Корольова, 1. Про дату проведення конкурсу буде повідомлено додатково на офіційному вебсайті Житомрської обласної ради. За додатковою інформацією звертатися за телефонами: 43-21-44; 43-21-45. Адреса електронної пошти: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її..