ЖИТОМИРСЬКА ОБЛАСНА РАДА ЖИТОМИРСЬКА ОБЛАСНА РАДА
  • Головна
  • Обласна рада
    • Структура та персони
      • Керівництво
      • Депутати обласної ради
      • Депутатські групи
      • Депутатські фракції
      • Погоджувальна рада
      • Постійні комісії
    • Виконавчий апарат
      • Управління організаційного забезпечення депутатської діяльності, роботи постійних комісій та фракцій
      • Управління з документального, комп’ютерного та матеріально-технічного забезпечення діяльності обласної ради
      • Управління фінансового забезпечення, бухгалтерського обліку та аудиту
      • Управління інформації, зв’язків з громадськістю, міжнародної співпраці, з питань соціальної підтримки
      • Відділ юридичної та кадрової роботи
      • Відділ забезпечення діяльності керівництва обласної ради (патронатна служба)
      • Відділ з питань реформи місцевого самоврядування та децентралізації влади, реалізації проектів та програм
    • Кадрова політика
      • Порядок проведення конкурсу на заміщення вакантних посад
      • Порядок проведення іспиту претендентів на заміщення вакантних посад
      • Оголошення про конкурс на заміщення вакантної посади
    • Історія діяльності
      • З історії обласної ради
      • Очолювали обласну раду
      • Скликання обласної ради
  • Діяльність
    • Нормативна база ради
      • Правові засади діяльності
      • Положення про порядок використання герба і прапора Житомирської області
      • Нагороди та відзнаки
    • Регуляторна діяльність
      • Оприлюдення проєктів регуляторних актів
      • Відстеження результативності
      • Планування регуляторної діяльності
      • Регуляторні акти
    • Обласні програми
      • Перелік обласних програм
      • Хід виконання обласних програм
    • Антикорупційна діяльність
      • Антикорупційна політика
    • Очищення влади
      • Нормативні документи
      • Перевірка посадових осіб виконавчого апарату
    • Бюджет та фінанси
      • Список публічних закупівель у системі PROZORRO
      • Кошторис обласної ради
      • Штатний розпис виконавчого апарату
  • ОФІЦІЙНІ ДОКУМЕНТИОФІЦІЙНІ ДОКУМЕНТИ
  • Управління майном
    • Комунальні установи, підприємства
      • Соціальний захист
      • Охорона здоров'я
      • Освіта
      • Спорт
      • Культура
      • Служби у справах дітей
      • Житлово-комунальне господарство
      • Інші
    • Конкурси на посади керівників
      • Оголошені конкурси на заміщення посад
      • Завершені конкурси
    • Оренда майна
      • Нерухоме майно, включене до Переліку І типу
      • Нерухоме майно, включене до Переліку ІІ типу
    • Приватизація майна
      • Повідомлення про приватизацію майна
    • Очищення влади
      • Перевірка посадових осіб
  • Для громадськості
    • Доступ до публічної інформації
      • Нормативно-правові акти
      • Форми запитів
      • Звіт про роботу із запитами
      • Публічна інформація у формі відкритих даних
    • Звернення громадян
      • Нормативні документи
      • Графік прийому громадян керівництвом обласної ради
      • Правила подачі звернень
      • Надіслати електронне звернення
  • Пресслужба
    • Новини
    • Анонси
    • Відеоматеріали
    • Онлайн трансляції
  • Регіон
    • Розвиток громад
      • Паспорт області
      • Органи місцевого самоврядування
      • Паспорти територіальних громад
      • Територіальні громади Житомирської області
    • Ради
      • Рада Європи
      • Районні ради області
    • Асоціації місцевих рад
      • Всеукраїнська асоціація сільських та селищних рад
      • Українська асоціація районних та обласних рад

Новини

Що важливо знати про формування медичних висновків про тимчасову непрацездатність для вагітних та породіль, які перебувають за кордоном

Створено: 04 серпня 2023
Перегляди: 608

Що важливо знати про формування медичних висновків про тимчасову непрацездатність для вагітних та породіль, які перебувають за кордономНа час воєнного стану Міністерство охорони здоровʼя спростило процедуру формування медичних висновків про тимчасову непрацездатність (МВТН) вагітним та породіллям, які вимушено залишили територію країни. Зокрема, це можна зробити без особистого прийому у лікаря.

Читати далі...

єВідновлення: майже 400 млн гривень виділено для відновлення пошкодженого житла

Створено: 03 серпня 2023
Перегляди: 558

єВідновлення: майже 400 млн гривень виділено для відновлення пошкодженого житла

У межах програми єВідновлення вже погоджено виплату допомоги 4806 заявникам на загальну суму 389 млн гривень. Ці кошти можуть бути використані заявниками на ремонт власної оселі.

Читати далі...

Чи призначається пенсія у зв’язку з втратою годувальника дитині військовослужбовця, який зник безвісти? Пояснює Пенсійний фонд України

Створено: 03 серпня 2023
Перегляди: 662

Чи призначається пенсія у зв’язку з втратою годувальника дитині військовослужбовця, який зник безвісти? Пояснює Пенсійний фонд УкраїниТак, пенсія у зв’язку з втратою годувальника призначається, непрацездатним членам сім’ї (в тому числі дітям) годувальника, якому, зокрема, надано правовий статус особи, зниклої безвісти за особливих обставин (ст. 36 Закону України “Про загальнообов’язкове державне пенсійне страхування”).

Читати далі...
  • Початок
  • Попередня
  • 379
  • 380
  • 381
  • 382
  • 383
  • 384
  • 385
  • 386
  • 387
  • 388
  • Наступна
  • Кінець

Ветеранський простір

Безоплатні високоспеціалізовані медпослуги для ветеранів та ветеранок: частина 2

Безоплатні високоспеціалізовані медичні послуги для ветеранів та ветеранок: частина 1

Які медичні послуги доступні ветеранам та ветеранкам у 2025 році

Чому варто казати своїм лікарям, що ви — ветеран чи ветеранка?

ТОП фото

Популярні новини

  • У Житомирі вперше провели «Медичне ралі Житомирщини – 2025»
  • У Житомирській обласній раді відбулися засідання конкурсних комісій
  • На Житомирщині відбувся серпневий форум освітян
  • Всеукраїнський конкурс творчих проєктів «Код Нації» до 34-ї річниці Незалежності України
  • Олег Дзюбенко взяв участь у засіданні обласного відділення Всеукраїнської Асоціації обʼєднаних територіальних громад
  • єОселя: Держава компенсуватиме 70% першого внеску для ВПО та мешканців прифронтових територій
  • Оголошення про конкурс на заміщення вакантної посади начальника Управління майном Житомирської обласної ради
  • Проєкти рішень, які розглянуті на засіданнях 8 скликання

Підготовка до чергової сесії

  • Проєкти рішень

Відкритий бюджет

  • Обласний бюджет у графіках
  • Порядок використання бюджетних коштів з обласного бюджету
  • Обласний бюджет та його виконання

Приватизація майна

  • Інформаційні повідомлення про приватизацію

ПРЕССЛУЖБА

  • Новини
  • Анонси
  • Онлайн трансляції
  • Ветеранський простір

ФОТОГАЛЕРЕЯ

  • Сесії обласної ради
  • Комісії обласної ради

ЗАПОБІГАННЯ КОРУПЦІЇ

  • Антикорупційна політика

ОЧИЩЕННЯ ВЛАДИ

  • Нормативні документи
  • Перевірка посадових осіб виконавчого апарату
  1. Головна

Group 25

Контактні дані

  • Адреса:
    10014 м.Житомир, м-н ім. С.П. Корольова, 1
  • Телефон приймальні:
    (0412) 43-21-21
  • Графік роботи:
    пн-чт: 08:00-17:15;
    пт: 08:00-16:00;
    сб-нд: вихідний

Group 23

Електронна пошта

  • Email: post@zt.gov.ua_

Наші канали

youtube icon

fb icon 325x325        teleg

Group 27

Житомирщина

  • Візитівка області

Group 31

Районні ради області

Житомирська районна рада

Бердичівська районна рада

Коростенська районна рада

Звягельська районна рада

 

Group 41

Публічна інформація

data

edata

Group 69

  • Нормативно-правові акти
  • Форми запитів
  • Звіт про роботу із запитами

У разі повного або часткового використання матеріалів з сайту Житомирської обласної ради гіперпосилання є обов'язковим.

© 2012-2025 Житомирська обласна рада