ЖИТОМИРСЬКА ОБЛАСНА РАДА ЖИТОМИРСЬКА ОБЛАСНА РАДА
  • Головна
  • Обласна рада
    • Структура та персони
      • Керівництво
      • Депутати обласної ради
      • Депутатські групи
      • Депутатські фракції
      • Погоджувальна рада
      • Постійні комісії
    • Виконавчий апарат
      • Управління організаційного забезпечення депутатської діяльності, роботи постійних комісій та фракцій
      • Управління з документального, комп’ютерного та матеріально-технічного забезпечення діяльності обласної ради
      • Управління фінансового забезпечення, бухгалтерського обліку та аудиту
      • Управління інформації, зв’язків з громадськістю, міжнародної співпраці, з питань соціальної підтримки
      • Відділ юридичної та кадрової роботи
      • Відділ забезпечення діяльності керівництва обласної ради (патронатна служба)
      • Відділ з питань реформи місцевого самоврядування та децентралізації влади, реалізації проектів та програм
    • Кадрова політика
      • Порядок проведення конкурсу на заміщення вакантних посад
      • Порядок проведення іспиту претендентів на заміщення вакантних посад
      • Оголошення про конкурс на заміщення вакантної посади
    • Історія діяльності
      • З історії обласної ради
      • Очолювали обласну раду
      • Скликання обласної ради
  • Діяльність
    • Нормативна база ради
      • Правові засади діяльності
      • Положення про порядок використання герба і прапора Житомирської області
      • Нагороди та відзнаки
    • Регуляторна діяльність
      • Оприлюдення проєктів регуляторних актів
      • Відстеження результативності
      • Планування регуляторної діяльності
      • Регуляторні акти
    • Обласні програми
      • Перелік обласних програм
      • Хід виконання обласних програм
    • Антикорупційна діяльність
      • Антикорупційна політика
    • Очищення влади
      • Нормативні документи
      • Перевірка посадових осіб виконавчого апарату
    • Бюджет та фінанси
      • Список публічних закупівель у системі PROZORRO
      • Кошторис обласної ради
      • Штатний розпис виконавчого апарату
  • ОФІЦІЙНІ ДОКУМЕНТИОФІЦІЙНІ ДОКУМЕНТИ
  • Управління майном
    • Комунальні установи, підприємства
      • Соціальний захист
      • Охорона здоров'я
      • Освіта
      • Спорт
      • Культура
      • Служби у справах дітей
      • Житлово-комунальне господарство
      • Інші
    • Конкурси на посади керівників
      • Оголошені конкурси на заміщення посад
      • Завершені конкурси
    • Оренда майна
      • Нерухоме майно, включене до Переліку І типу
      • Нерухоме майно, включене до Переліку ІІ типу
    • Приватизація майна
      • Повідомлення про приватизацію майна
    • Очищення влади
      • Перевірка посадових осіб
  • Для громадськості
    • Доступ до публічної інформації
      • Нормативно-правові акти
      • Форми запитів
      • Звіт про роботу із запитами
      • Публічна інформація у формі відкритих даних
    • Звернення громадян
      • Нормативні документи
      • Графік прийому громадян керівництвом обласної ради
      • Правила подачі звернень
      • Надіслати електронне звернення
  • Пресслужба
    • Новини
    • Анонси
    • Відеоматеріали
    • Онлайн трансляції
  • Регіон
    • Розвиток громад
      • Паспорт області
      • Органи місцевого самоврядування
      • Паспорти територіальних громад
      • Територіальні громади Житомирської області
    • Ради
      • Рада Європи
      • Районні ради області
    • Асоціації місцевих рад
      • Всеукраїнська асоціація сільських та селищних рад
      • Українська асоціація районних та обласних рад

Новини

Новини

Відбулося засідання постійної комісії з питань охорони здоров’я, соціального захисту населення та у справах ветеранів

Створено: 24 березня 2025
Перегляди: 262

Відбулося засідання постійної комісії з питань охорони здоров’я, соціального захисту населення та у справах ветеранівСьогодні, 24 березня, відбулося засідання постійної комісії з питань охорони здоров’я, соціального захисту населення та у справах ветеранів, яке провів Юрій Довгополий.

Участь у роботі комісії взяли перший заступник голови обласної ради Олег Дзюбенко, перша заступниця начальника Житомирської ОВА Наталія Остапченко, представники виконавчого апарату обласної ради та керівники закладів охорони здоров’я області.

Читати далі...

Можливості для ветеранів, ветеранок та їхніх рідних

Створено: 24 березня 2025
Перегляди: 165

Можливості для ветеранів, ветеранок та їхніх ріднихВетерани, ветеранки, люди, що отримали інвалідність на війні, а також їхні близькі мають доступ до програм підтримки від Міністерства економіки та партнерів. Програми діють у різних напрямках: фінансують започаткування або розвиток власної справи, надають професійне навчання та компенсують витрати роботодавцям. 

До уваги ключова інформація про такі можливості: для кого призначена та чи інша програма, які умови, як податися та де отримати додаткову допомогу.

Читати далі...

"Зроблено в Україні": в Коростишеві відкрили офіс підтримки малого бізнесу

Створено: 21 березня 2025
Перегляди: 229

"Зроблено в Україні": в Коростишеві відкрили  офіс підтримки малого бізнесу21 березня У Коростишеві відбулося відкриття офісу "Зроблено в Україні", де надаватимуть консультації щодо урядових та регіональних програм підтримки й розвитку мікро- та малого бізнесу, активних програм сприяння зайнятості, а також допомагатимуть у написанні бізнес-планів та оформленні документів для участі в грантових програмах проєкту єРобота. Це вже 6-й такий офіс у Житомирській області та 82-й в Україні.

Участь у відкритті взяли Перший заступник голови Верховної ради України Олександр Корнієнко, народні депутати України, перший заступник голови Житомирської обласної ради Олег Дзюбенко, начальник Житомирської ОВА Віталій Бунечко, в.о. голови Коростишівської міської ради Юрій Денисовець, директорка Державного центру зайнятості Юлія Жовтяк, директорка Житомирського обласного центру зайнятості Галина Корінна, а також грантери урядових програм «Власна справа».

Читати далі...

Триває прийом творів на здобуття премії імені Івана Франка в інформаційній галузі, - Держкомтелерадіо

Створено: 21 березня 2025
Перегляди: 131

Триває прийом творів на здобуття премії імені Івана Франка в інформаційній галузі, - ДержкомтелерадіоДержкомтелерадіо з 1 березня по 1 травня 2025 року оголошує прийом публіцистичних творів на здобуття премії імені Івана Франка у галузі інформаційної діяльності.

До конкурсу подаються нові оригінальні публіцистичні твори у галузі інформаційної сфери, що сприяють утвердженню історичної пам’яті народу, його національної свідомості та самобутності, спрямовані на державотворення і демократизацію українського суспільства. Твори мають бути опубліковані (оприлюднені) у завершеному вигляді протягом останніх трьох років, але не пізніше як за півроку до їх висунення.

Читати далі...

ФОП та самозайняті особи з інвалідністю зможуть отримати компенсацію за облаштування свого робочого місця

Створено: 20 березня 2025
Перегляди: 145

photo 2025 03 20 14 53 12

З 18 березня фізичні особи - підприємці та самозайняті особи, які є людьми з інвалідністю, зможуть отримати від держави компенсацію за облаштування своїх робочих місць. 

«Ми розширили доступ до програми й тепер отримати компенсацію за обладнання свого робочого місця спеціальними меблями, пристроями, придбання допоміжного устаткування, наприклад, підйомника чи пандуса, зможуть люди з інвалідністю, які є самозайнятими або ФОПами, чи люди, які планують відкрити свій бізнес. Сподіваємось, що програма допоможе ще більшій кількості людей облаштувати інклюзивний робочий простір. За час роботи ця програма вже стала підтримкою для більш як півтори тисячі роботодавців», — зазначила Перша віцепрем’єр-міністерка — Міністерка економіки Юлія Свириденко. 

Читати далі...
  • Початок
  • Попередня
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • Наступна
  • Кінець

У випадку терористичних актів

ПАМ’ЯТКА щодо алгоритму дій у випадку терористичних актів

  • Проєкти рішень, які розглянуті на засіданнях 8 скликання

Відкритий бюджет

  • Обласний бюджет у графіках
  • Порядок використання бюджетних коштів з обласного бюджету
  • Обласний бюджет та його виконання

Приватизація майна

  • Інформаційні повідомлення про приватизацію

ПРЕССЛУЖБА

  • Новини
  • Анонси
  • Онлайн трансляції

ФОТОГАЛЕРЕЯ

  • Сесії обласної ради
  • Комісії обласної ради

ЗАПОБІГАННЯ КОРУПЦІЇ

  • Антикорупційна політика

ОЧИЩЕННЯ ВЛАДИ

  • Нормативні документи
  • Перевірка посадових осіб виконавчого апарату
  1. Головна
  2. Пресслужба
  3. Новини

Group 25

Контактні дані

  • Адреса:
    10014 м.Житомир, м-н ім. С.П. Корольова, 1
  • Телефон приймальні:
    (0412) 43-21-21
  • Графік роботи:
    пн-чт: 08:00-17:15;
    пт: 08:00-16:00;
    сб-нд: вихідний

Group 23

Електронна пошта

  • Email: post@zt.gov.ua_

Наші канали

youtube icon

fb icon 325x325        teleg

Group 27

Житомирщина

  • Візитівка області

Group 31

Районні ради області

Житомирська районна рада

Бердичівська районна рада

Коростенська районна рада

Звягельська районна рада

 

Group 41

Публічна інформація

data

edata

Group 69

  • Нормативно-правові акти
  • Форми запитів
  • Звіт про роботу із запитами

У разі повного або часткового використання матеріалів з сайту Житомирської обласної ради гіперпосилання є обов'язковим.

© 2012-2025 Житомирська обласна рада