ОГОЛОШЕННЯ
на заміщення посади

Житомирська обласна рада оголошує конкурс на заміщення посади директора  Обласної бібліотеки для дітей та юнацтва Житомирської обласної ради.

        У конкурсі можуть брати участь громадяни України, які мають .вищу освіту, стаж роботи у сфері культури не менше трьох років, володіють державною мовою та здатні за своїми діловими і моральними якостями, освітнім і професійним рівнем виконувати відповідні посадові обов’язки.

Дата початку формування конкурсної комісії - з дня опублікування  оголошення про конкурс на офіційному вебсайті Житомирської обласної ради.

Строки проведення конкурсу - не більше 2-х місяців з дня опублікування  оголошення про конкурс.     

        Особи, які бажають брати участь у конкурсі, упродовж 30 днів з дня опублікування оголошення про конкурс подають у  Житомирську обласну  раду  такі документи:

- заяву про участь у конкурсі, з наданням згоди на обробку персональних даних відповідно до Закону України «Про захист персональних даних»;

- автобіографію, в якій вказано прізвище, ім’я та по батькові, число, місяць, рік і місце народження, інформацію про громадянство, відомості про освіту, трудову діяльність, посаду (заняття), місце роботи, громадську роботу   (у тому числі на виборних посадах), контактний номер телефону та адресу електронної пошти чи іншого засобу зв’язку, відомості про наявність чи відсутність судимості;

- копію документа, що посвідчує особу;

- копії документів про вищу освіту;

- два рекомендаційних листи довільної форми;

- мотиваційний лист довільної форми.

Не може бути призначена на посаду директора Обласної бібліотеки для дітей та юнацтва Житомирської обласної ради особа, яка:

- за рішенням суду визнана недієздатною або її дієздатність обмежена;

- має судимість за вчинення кримінального правопорушення, якщо така судимість не погашена або не знята в установленому законом порядку, або на яку протягом останнього року накладалося адміністративне стягнення за вчинення правопорушення, пов’язаного з корупцією;

- є близькою особою або членом сім’ї керівників органу, що, відповідно до статутних документів, здійснює управління Обласною бібліотекою для дітей та юнацтва Житомирської обласної ради.

Зазначені документи надсилаються на поштову (10014, м. Житомир,  майдан  ім. С.П. Корольова, 1) та електронну (Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.) адреси Житомирської обласної ради у встановлений  вище строк.

Особа може надати інші документи, які, на її думку, підтверджують її професійні чи моральні якості.

Конкурсний добір проводиться публічно.

На засідання конкурсної комісії для публічної презентації кандидатам необхідно підготувати проєкт програми розвитку Обласної бібліотеки для дітей та юнацтва Житомирської обласної ради на один і п’ять років.

         За додатковою інформацією звертатися за телефоном: 096-526-28-33.

ТОП фото

НОВИНИ

Комісія з питань агропромислового комплексу, земельних відносин та розвитку села розглянула 8 питань порядку денного

Комісія з питань агропромислового комплексу, земельних відносин та розвитку села розглянула 8 питань порядку денногоСьогодні, 18 вересня, в обласній раді відбулося засідання постійної комісії з питань агропромислового комплексу, земельних відносин та розвитку села під головуванням депутата Олександра Ющенка.

У засіданні взяли участь перший заступник голови обласної ради Олег Дзюбенко, заступник начальника  Житомирської ОВА Юрій Денисовець, в.о. начальника Управління майном Житомирської обласної ради Роман Сечін та представники виконавчого апарату обласної ради.

Відбулося засідання постійної комісії з гуманітарних питань

Відбулося засідання постійної комісії з гуманітарних питаньПід головуванням депутатки Людмили Кицак відбулося засідання постійної комісії з гуманітарних питань.  До роботи комісії долучилися перший заступник голови Житомирської обласної ради Олег Дзюбенко, заступник начальника Житомирської ОВА Юрій Денисовець, начальник Управління культури та туризму Житомирської ОВА Анатолій Душко, директорка Департаменту освіти і науки Житомирської ОВА Наталія Осипович, а також представники виконавчого апарату обласної ради.

На засіданні було розглянуто низку важливих питань, що стосуються діяльності культурних та освітніх закладів області. Загалом депутати опрацювали дев'ять питань порядку денного.

Студенти вперше отримують від держави гранти на навчання — через Дію, — Мінцифри

Студенти вперше отримують від держави гранти на навчання — через Дію, — МінцифриСтуденти, які вступили на контрактну форму навчання, уперше отримають фінансову підтримку від держави. Грант частково або повністю покриває вартість навчання. Це поширена світова практика, яка діє в США та Європі, і вперше цього року — в Україні. 

Гранти доступні студентам, що навчаються за денною або дуальною формою на бакалавра чи магістра медичного, ветеринарного, фармацевтичного спрямування і вже підписали контракт з університетом-учасником програми.