Інформаційний звіт про роботу Української асоціації районних та обласних рад за січень-квітень 2013 року Зміст статті Інформаційний звіт про роботу Української асоціації районних та обласних рад за січень-квітень 2013 року Сторінка 2 Сторінка 3 Сторінка 4 Сторінка 5 Сторінка 6 Сторінка 7 Сторінка 8 Сторінка 9 Сторінка 10 Сторінка 11 Сторінка 12 Сторінка 13 Сторінка 14 Сторінка 15 Сторінка 16 Сторінка 17 Усі сторінки Сторінка 11 із 17 4) Поетапного списання заборгованості місцевих бюджетів за середньостроковими позиками, отриманими в минулих роках. 5) Погашення заборгованості з різниці в тарифах на теплову енергію, послуги з централізованого водопостачання та водовідведення, що вироблялися, транспортувалися та постачалися населенню, яка виникла у зв’язку з невідповідністю фактичної вартості теплової енергії та послуг з централізованого водопостачання та водовідведення тарифам, що затверджувалися або погоджувалися відповідними органами влади. 6) Погашення кредиторської заборгованості органів місцевого самоврядування за здійсненими видатками, які мали фінансуватися за рахунок державних програм, у тому числі щодо здійснення комплексного протипаводкового захисту. 7) Запровадження поетапної компенсації з державного бюджету втрат доходів місцевих бюджетів, що не враховуються при визначенні обсягу міжбюджетних трансфертів, внаслідок наданих державою податкових пільг зі сплати земельного податку. Підвищення фінансової спроможності місцевих бюджетів можливе шляхом внесення змін до бюджетного та податкового законодавства шляхом: віднесення плати за землю до місцевих податків з наданням місцевим радам права регулювати ставки цього податку у визначених законом межах; запровадження плати за землю на рівні орендної плати для землекористувачів – власників розташованого на земельних ділянках нерухомого майна, що не мають належно оформленого права на землю, а також для землекористувачів, які мають земельні ділянки в постійному користуванні, та використовують їх для провадження господарської діяльності; включення до доходів місцевих бюджетів, що не враховуються при визначенні обсягу міжбюджетних трансфертів частини податку на прибуток підприємств (крім державної та комунальної власності) в обсязі 25 %; збільшення надходжень від туристичного збору шляхом спрощення процедури оподаткування, запровадження ставок залежно від обороту (виручки) за надання послуг з тимчасового проживання, скорочення пільг; закріплення на рівні 70 % відрахування екологічного податку до бюджетів місцевого самоврядування; спрямування до місцевих бюджетів надходжень від судового збору за місцем розгляду справ, а також звільнення від сплати судового збору органів місцевого самоврядування. 8) Встановлення для регіонів річних розрахункових обсягів надходжень податку на прибуток підприємств і акцизного податку на підставі формульних розрахунків. 9) Включення до видатків, що враховуються при визначенні міжбюджетних трансфертів: для бюджетів міст обласного значення – видатків на позашкільну освіту. Попередня Наступна