Інформаційний звіт про роботу Української асоціації районних та обласних рад за січень-квітень 2013 року Зміст статті Інформаційний звіт про роботу Української асоціації районних та обласних рад за січень-квітень 2013 року Сторінка 2 Сторінка 3 Сторінка 4 Сторінка 5 Сторінка 6 Сторінка 7 Сторінка 8 Сторінка 9 Сторінка 10 Сторінка 11 Сторінка 12 Сторінка 13 Сторінка 14 Сторінка 15 Сторінка 16 Сторінка 17 Усі сторінки Сторінка 12 із 17 для обласних та районних бюджетів, а також бюджетів міст обласного значення – видатків на утримання центрів матері та дитини та центрів соціально-психологічної допомоги. 10) Врахування в місцевих бюджетах під час розрахунку видатків на охорону здоров’я: в усіх місцевих бюджетах – мінімального гарантованого рівня медикаментозного забезпечення та витрат на харчування і утримання одного хворого в день. в обласних бюджетах – цільових видатків на лікування хворих з хронічною нирковою недостатністю (методом гемодіалізу) та на утримання перинатальних центрів. 11) Затвердження в установленому порядку типових нормативів щодо мережі та чисельності працюючих в галузі “Культура і мистецтво” з урахуванням кількості населення, яке обслуговується. 12) Внесення змін до статті 103-1 Бюджетного кодексу України та постанови Кабінету Міністрів України від 07 вересня 2011 року № 972 «Деякі питання розподілу обсягу субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на будівництво, реконструкцію, ремонт та утримання вулиць і доріг комунальної власності у населених пунктах», визначивши, що на формульній основі обов’язково здійснюється розподіл субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на будівництво, реконструкцію, ремонт та утримання вулиць і доріг комунальної власності у населених пунктах лише до рівня бюджету Автономної Республіки Крим, обласних, районних, міських (міст Києва та Севастополя, міст республіканського Автономної Республіки Крим та обласного значення) бюджетів, інших бюджетів місцевого самоврядування, для яких у державному бюджеті визначаються міжбюджетні трансферти. 9. Про звернення Асоціації до Кабінету Міністрів України Заслухавши інформацію постійної Комісії Асоціації з питань державного будівництва та місцевого самоврядування, Правління вирішило схвалити звернення до Кабінету Міністрів України щодо відповідності вимогам чинного законодавства наказу Міністерства юстиції України від 02.04.2013 № 607/5 «Про заходи щодо взаємодії органів державної реєстрації прав та їх посадових осіб» (додається). ЗВЕРНЕННЯ Української асоціації районних та обласних рад до Кабінету Міністрів України, щодо відповідності вимогам чинного законодавства наказу Міністерства юстиції України від 02.04.2013 № 607/5 «Про заходи щодо взаємодії органів державної реєстрації прав та їх посадових осіб» Всупереч вимог Регламенту Кабінету Міністрів України, яким передбачено обов’язкове погодження питань, які стосуються діяльності та розвитку місцевого самоврядування з всеукраїнськими асоціаціями місцевого самоврядування Міністерством юстиції України 2 квітня 2013 року прийнято та зареєстровано наказ № 607/5 «Про заходи щодо взаємодії органів державної реєстрації прав та їх посадових осіб», додатком до якого є Порядок взаємодії органів державної реєстрації прав та їх посадових осіб. Вказаний наказ та Порядок містять розбіжності з положеннями Закону України «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень» та Порядку державної реєстрації прав на нерухоме майно та їх обтяжень, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 22 червня 2011 р. № 703. Так, зазначений Закон до системи органів державної реєстрації прав включає центральний орган виконавчої влади, що забезпечує реалізацію державної політики у сфері державної реєстрації прав, та структурні підрозділи територіальних органів Міністерства юстиції України, які забезпечують реалізацію його повноважень та є органами державної реєстрації прав. Згідно з Порядком державної реєстрації прав на нерухоме майно та їх обтяжень, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 22.06.2011р. № 703, органи державної реєстрації прав – структурні підрозділи територіальних органів Мін’юсту, що забезпечують реалізацію повноважень Укрдержреєстру. Попередня Наступна